برگزاری اولین همایش بین المللی مجازی روایت نگاری فرآیند یاددهی-یادگیری زبان

اولین همایش بین المللی مجازی روایت نگاری فرآیند یاددهی و یادگیری زبان در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کمیته برگزاری همایش بین المللی مجازی "روایت نگاری فرآیند یاددهی - یادگیری زبان" در دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان ضمن اعلام فراخوان مقاله، پذیرای مقالات مرتبط با محوزرهای همایش به زبان انگلیسی و فارسی است.

این همایش در روز‌های ۱۹ و ۲۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ با محور‌های ارزشیابی و ارزیابی در فضا‌های واقعی و مجازی، طراحی برنامه درسی و توسعه مواد آموزشی، فناوری و نوآوری در آموزش و یادگیری زبان، ترجمه و تفسیر در آموزش و یادگیری زبان، روندها، چالش‌ها و رویکرد‌های نوین در ELT، فناوری آموزشی CALL/ CALT/MALL، کارورزی و یادگیری و یاددهی زبان برگزار می‌شود.

آموزش و خلاقیت از طریق ادبیات، یادگیری زبان در فضای مجازی، تربیت معلم و توسعه حرفه ای، مطالعه ترجمه و زبان آموزی، مدیریت کلاس و زبان آموزی، اقدام پژوهی در زبان آموزی، زبان، اندیشه و فرهنگ، هویت و یادگیری زبان از دیگر محور‌های این همایش بین المللی مجازی به شمار می‌روند.

علاقمندان به شرکت در این همایش بین المللی تا ۲۰ اسفندماه امسال فرصت دارند مقاله‌های خود را به صورت چکیده ۲۰۰ تا ۲۵۰ کلمه‌ای شامل؛ عنوان با حداکثر ۱۰ کلمه، اهداف، روش پژوهش، روش آمارگیری و نتیجه گیری را به دبیرخانه به نشانی: اهواز، دانشگاه خوزستان، امور پردیس‌های استان ارسال کنند، همچنین می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۶۱-۳۳۳۳۰۲۹۸ و ۰۹۳۹۳۱۹۲۹۰۱ حاصل نمایند.

براساس این گزارش؛ پرفسور علیرضا جلیلی فر، پرفسور بیرسن توتونیش، دکتر مریم علوی فر و دکتر اریک چانگ سخنرانان همایش بین المللی مجازی روایت نگاری فرآیند یاددهی و یادگیری زبان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.