برگزاری سمینار بین المللی CSR، ظرفیتی برای استفاده از مسئولیت اجتماعی شرکت ها و صنایع

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان، برگزاری سمینار بین المللی CSR را ظرفیتی برای استفاده از مسئولیت اجتماعی شرکت ها و صنایع استان دانست.

ایجاد تعامل بین شرکت ها، صنایع و جامعه محلی از اهداف سمینار بین المللی CSRبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدصادقکریمی نیا، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان و دبیر کل سمینار بین المللی CSR استان در نشستی که امروز سه شنبه ۳۰ بهمن ماه با حضور اصحاب رسانه در محل استانداری خوزستان برگزار شد گفت: سمینار بین المللی CSR، پنجشنبه ۹ اسفندماه سال جاری در سالن همایش‌های بین المللی امام رضا (ع) اهواز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه اعضا شورای اجتماعی در این سمینار حضور خواهند داشت، اظهار کرد: تلاش می کنیم در چند هدف مدنظر این سمینار در کشور پیشقدم باشیم.

کریمی کیا برگزاری سمینار بین المللی CSR را ظرفیتی برای استفاده از مسئولیت اجتماعی شرکت ها و صنایع استان بعنوان منبعی برای تغییر وضعیت مناطق محروم و محرومیت زدایی در استان دانست.

دبیر کل سمینار بین المللی CSR در ادامه ایجاد تعامل بین شرکت ها، صنایع و جامعه محلی، ایجاد محفلی برای صنایع به منظور ارائه طرح هایی که انجام می دهند، رسیدن به وحدت رویه به این معنا که هر شرکتی از ظن خود مسئولیت اجتماعی و برنامه آن را تعریف کند و در منطقه ای مدنظر خود خدمات ارائه دهد، رسیدن به سند توسعه ای خوزستان، سیاست گذاری و ورود سرمایه برای انجام مسئولیت های اجتماعی در استان را از اهداف برگزاری سمینار بین المللی CSR ( مسئولیت های اجتماعی) عنوان کرد.

کریمی نیا افزود: معمولا جوامع محلی، صنایع را از نظر مباحث زیست محیطی، بیکاری و ... مزاحم می دانند و تعاملی بین صنایع و مردم وجو ندارد و هدف از برگزاری این سمینار برقراری تعامل بین صنعت و مردم است تا بتوانیم موضوع توسعه پایدار را در استان رقم بزنیم.

خوزستان در حوزه شیوع موادمخدر رتبه اول در کشور را داراست

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان در ادامه این نشست در خصوص میزان شیوع مواد مخدر در استان، اذعان داشت: متاسفانه استان خوزستان رتبه اول از نظر شیوع موادمخدر در کشور را دارا است.

محمدصادق کریمی نیا تصریح کرد: بخشی از موضوع شیوع موادمخدر در حوزه صنایع و کارگری است.

وی در ادامه گفت: مسئولیت اجتماعی موضوعی تازه است که در شورای اجتماعی کشور  و وزارت کشور بعنوان یک سند بالادست در حال پیگیری است و علت اینکه چرا استان خوزستان را پیشگام در این مسئله قرار دادیم این است که صنایع در استان به حدی زیاد است که جز صنعتی ترین استان در کشور محسوب می شود، به همین دلیل ورود ما به این مسئله جدی تر است، چون ظرفیت صنعت در خوزستان با استان های همجوار قابل قیاس نیست.

گفتنی است؛ در این سمینار مسئولان کشوری و استان و صاحبان صنایع و شرکت ها حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/گ

برگزاری همایش بین المللی CSR در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.