حمایت یک هزار و ۶۲۸ کارمند از ایتام و فرزندان محسنین چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی، یک هزار و ۶۲۸ کارمند استان به پویش ایران مهربان پیوسته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی در راستای دعوت از کارمندان استان برای پیوستن به پویش ایران مهربان اجرا شده است.

او افزود: با اجرای طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی، یک هزار و ۶۲۸ کارمند استان به پویش ایران مهربان پیوسته اند.


بیشتر بخوانید


ملک پور اضافه کرد: در این طرح کارمندان استان با الگو گرفتن از حضرت علی (ع) و پرداخت مبالغ دلخواه به صورت ماهیانه، تأمین بخشی از هزینه‌های مالی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد را بر عهده می‌گیرند.

او با اشاره به آغاز پویش ایران مهربان از سالروز ولادت امیرالمؤمنین (ع) تا ایام ضربت خوردن و شهادت ایشان ادامه داد: چهار هزار و ۹۲۵ فرزند یتیم و محسنین در سامانه اکرام ایتام و محسنین استان ثبت‌نام شده اند.

ملک پور با بیان اینکه ۱۷۰ فرزند محسنین در استان فاقد حامی هستند گفت: طرح محسنین شامل فرزندان مددجوی دارای سرپرست هستند، اما پدر خانواده علیرغم میل باطنی‌اش به دلیل کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد.

او ادامه داد: کمک‌های مالی حامیان به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می‌شود و کمیته امداد تنها بر این روند نظارت دارد. همچنین حامیان می‌توانند با هماهنگی این نهاد مشخصات فرزند معنوی خود را دریافت کنند.

ملک پور گفت: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir و emdad.ir/ekram یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار