دربی کرمانی‌ها در جام حذفی/میزبانی از پرسپولیس در کرمان

رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان از حضور سه تیم از استان کرمان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور خبر داد.

عرفان امیرخسروی رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مراسم قرعه کشی مرحله یک شانزدهم جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با حضور ۱۶ تیم لیگ برتری و ۱۶ تیم صعود کرده از مراحل قبلی در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد.

او با اعلام اینکه مسابقات این مرحله در روز‌های ۲۱ و ۲۲ اسفند  ۹۹ برگزار می‌شود، افزود: مسابقات مرحله یک هشتم و یک چهارم جام حذفی نیز در سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

امیرخسروی به صعود مس کرمان و مس نوین کرمان به مرحله یک شانزدهم جام حذفی نیز اشاره کرد و بیان داشت: مس کرمان در ورزشگاه شهید باهنر شهر کرمان توانست در ضربات پنالتی چوکای تالش را از پیش رو بردارد و به دور بعدی این مسابقات صعود کند.

رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان تصریح کرد: همچنین مس نوین کرمان نیز که در یک بازی خانگی توانسته بود با نتیجه ۲ بر صفر شمس آذر قزوین را مغلوب کند، در مرحله بعد هم با یک گل از سد گل ریحان البرز گذشت و خود را به مرحله یک شانزدهم جام حذفی رساند و یک شگفتیِ خاص با فرزاد حسینخانی رقم زد.

امیرخسروی گفت: با توجه به قرعه درآمده، گل‌گهر سیرجان میزبان مس کرمان، مس نوین کرمان میزبان پرسپولیس و مس رفسنجان مهمان سپاهان خواهد بود.

او با بیان اینکه شهرداری بم با نتیجه ۳ بر صفر از پاس همدان در یک بازی خارج از خانه شکست خورد و نتوانست به مرحله بعد صعود کند، افزود: مس شهربابک نیز در روز یکشنبه ۱۹ بهمن در اهواز برابر فولاد نوین اهواز در ضربات پنالتی شکست خورد و نتوانست به دور بعدی که در حقیقت مرحله سوم جام حذفی بود، بیاید.

امیرخسروی بیان داشت: آرمان‌گهر، دیگر نماینده شایسته استان کرمان هم از حضور در جام حذفی صرف نظر کرده بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار