فرمانده انتظامی استان قم مطرح کرد؛

کاهش ۳۷ درصدی سرقت خودرو در قم

میرفیضی گفت:امسال با اقدامات پیشگیرانه سرقت خودرو ۳۷ درصد در قم کاهش داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  سردار میرفیضی،فرمانده انتظامی استان  قم روز شنبه در با دیدار آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: به منظور  اجرای فرمان‌های رهبر معظم انقلاب به ارتقای جایگاه قم در ابعاد مختلف استانی، ملی و جهانی و همچنین پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی اهتمام ویژه‌ای داریم.

او  با اشاره به تلاش پلیس قم برای رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی و مدنظر رهبری بیان کرد: طبق نظرسنجی سازمان صدا و سیما نیروی انتظامی با کسب ۷۵ درصد رتبه نخست خدمت رسانی را در بین دستگاه‌ها به خود اختصاص داده است.


بیشتر بخوانید


 با اشاره به جایگاه قم ،خدمت در این شهر مقدس را بسیار ارزشمند دانست و برنامه ریزی پلیس استان را در حوزه‌های ماموریتی، شامل اقدامات کوتاه مدت و بلند مدت بیان کرد.

میرفیضی با اشاره به پاسخگویی دستگاه‌های مرتبط در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، مدیریتی، امنیتی و انتظامی گفت: در ارتباط با حوزه زیرساخت الکترونیکی بخشی از اقدامات کشوری و بخشی نیز مربوط به قم است توجه به موضوع‌های زیرساختی و الکترونیکی در ارائه خدمت به مردم در کمترین زمان ممکن و همچنین کاهش مراجعه‌های حضوری مردم به مراکز انتظامی و قضایی و افزایش رضایتمندی آن‌ها را در دستور کار قرار داده و به صورت جدی دنبال می‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان  قم در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه کاهش سرقت خودرو تصریح کرد: امسال  با تلاش‌های صورت گرفته در حوزه‌های پیشگیری و فرهنگ سازی، سرقت خودرو ۳۷ درصد در قم کاهش داشته است.

میرفیضی، حضور فیزیکی پلیس را در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه موثر دانسته و با اشاره به اهمیت اقدامات قرارگاه ۱۹ دی در قم گفت: راهبرد و اقدام‌های این قرارگاه در حوزه‌های فرهنگی و حجاب و عفاف ارزشمند و کارآمد است.

او با اشاره ضرورت ساماندهی ساختاری صنوف در این استان تصریح کرد: تغییر ویترین اجتماعی برخورد سلبی نیست بنابر این از اتحادیه‌ها درخواست شده تا بر عملکرد صنوف نظارت ویژه‌ای داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان  قم قوانین بازدارنده را در کاهش جرایم حائز اهمیت دانست و گفت: در حوزه کاهش جرایم با کارگروهی که تشکیل شده و برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفته به نتایج مدنظر خواهیم رسید.

میرفیضی با اشاره به تجهیز کارکنان پلیس راهور قم به دست افزار و ترسیم الکترونیکی کروکی تصادف‌ها گفت: به کارگیری تجهیزات الکترونیکی سبب کاهش سطح تماس مردم، سلامت اجرای ماموریت‌ها و باعث صیانت از همکاران شده و در نهایت افزایش رضایتمندی مردم را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.