ابراهیم رضایی گفت: ۶۸ پیشنهاد با موضوع بودجه ۱۴۰۰ ارائه شده است و امیدواریم یک بودجه مردمی مصوب و اجرا شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابراهیم رضایی، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی صبح یکشنبه در گفتگو با رسانه‌ها به گزارش عملکرد دو ماه گذشته خود پرداخت و بیان کرد: در دو ماه گذشته ۷۹ سوال راجع به مسائلی ملی، استانی و شهرستانی از اعضای دولت پرسیدیم که بنده یا طراح آن سوال بوده‌ام و یا اینکه یکی از امضاکنندگان آن بوده‌ام.

او به تشریح برخی از این سوالات پرداخت و عنوان کرد: این سوالات ناظر به مشکلات و نیاز‌هایی بوده که مردم ما با آن درگیر هستند و تلاش کردیم مسئولان را وادار به پاسخگویی و رفع مشکل کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: در این مدت ۱۰۵ تذکر را نیز به اعضای هیئت دولت از جمله رئیس جمهور، معاونین رئیس جمهور و همچنین وزرا ارائه کردیم.

رضایی از ارائه ۶۸ پیشنهاد با موضوع بودجه ۱۴۰۰ خبر داد و ادامه داد: این پیشنهاد‌ها در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد و امیدواریم با اصلاحاتی که دولت انجام داده و اصلاحاتی که در مجلس در حال انجام است، یک بودجه مردمی مصوب و اجرا شود.

او تاکید کرد: در دو ماه گذشته به همه بخش‌های شهرستان دشتستان سفر کردیم و در بازدید از شهر‌ها و روستا‌ها ضمن بررسی مشکلات و نیازها، دیدار‌هایی با مردم و مسئولان محلی در این مناطق داشتیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین دیدار‌هایی را با برخی از وزرا و روسای سازمان‌ها در سطح ملی داشتیم که مسائل مهم شهرستان از جمله بزرگراه‌ها، سد دالکی، بیمارستان‌های ۱۷ شهریور و شبانکاره، کارخانه سیمان، آثار باستانی و مناطق گردشگری شهرستان، طرح‌های سرمایه گذاری و ارائه تسهیلات، مسائل آب و خرما و کشاورزی، تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی و قراردادی، مسائل سرمایه گذاری، بودجه شهرستان و استان، پیگیری جبران خسارات سیل وحدتیه، مشکلات شهرداری‌ها، گرانی و کمبود کالا‌های اساسی و سیمان، مشکلات تولیدکنندگان، راه‌های فرعی و… دنبال و پیگیری شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.