عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی بزد آغاز شد

مدیر امور آب و فاضلاب تربت‌جام گفت: عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی روستایی "بزد" با اختصاص اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن عبداللهی گفت: با تکمیل و بهره برداری نهایی از این طرح مشکل آب آشامیدنی در هفت روستای بخش مرکزی تربت‌جام برطرف شده و آب شرب در این مناطق پایدار خواهد شد.

او به آبرسانی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر ۲۳ روستای این شهرستان زیرپوشش خدمات حوزه آب و فاضلاب نیستند که ۹ روستا از این تعداد بیش از ۲۰ خانوار جمعیت دارند.

مدیر امور آب و فاضلاب تربت‌جام ادامه داد: طی هفته گذشته با افتتاح مجتمع آبرسانی روستایی "چشمه گل" که برای آن افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده ۲ روستای بالای ۲۰ خانوار در این شهرستان از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند که با بهره برداری نهایی از فاز دوم این پروژه ۲ روستای دیگر نیز از آب آشامیدنی سالم برخودار خواهند شد.


بیشتر بخوانید



عبداللهی بیان کرد: در مدت اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، مشکلات حوزه آب شرب ۱۰ روستای این شهرستان با همت خیران و نیکوکاران برطرف شد.

 او تصریح کرد: امسال مشکل آب آشامیدنی ۱۷ هزار نفر ساکنان ۲ روستای مومن آباد و رباط سمنگان در بخش نصرآباد این شهرستان با هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال رفع شد.


مدیر امور آب و فاضلاب تربت‌جام  تأکید کرد: مشکل عمده کنونی آب شرب روستایی این شهرستان کمبود شدید اعتبارات برای ساخت خطوط انتقال، راه‌اندازی ایستگاه‌های پمپاژ و مخازن ذخیره‌سازی آب است.

عبداللهی اظهار کرد: در حال حاضر به ۱۵ روستای این شهرستان با تانکر آبرسانی می‌شود و مجتمع آبرسانی سومسرا در بخش نصرآباد یکی از مهمترین پروژه‌های در دست ساخت است که ۵۰ میلیارد ریال برای اتمام این طرح از محل اعتبارات ملی پیش بینی شده و با اجرای آن هفت روستای این بخش از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره‌مند می‌شوند.


انتهای پیام/س، ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.