همزمان با کتابفروشی‌های سراسر کشور؛

اجرای طرح زمستانه کتاب ۹۹ در استان کرمان آغاز شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: اجرای طرح زمستانه کتاب از شنبه همزمان با سراسر کشور با مشارکت ۲۴ کتابفروشی در کرمان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد رضا علیزاده،  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان  گفت: اجرای طرح زمستانه کتاب ۹۹ از شنبه ۹ اسفند همزمان با سراسر کشور با مشارکت ۲۴ کتابفروشی در استان کرمان آغاز شده است. 

 او افزود: در این‌ طرح، سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۲ میلیون ریال است و خریداران می‌توانند از ۹ تا ۱۶ اسفند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح، کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب دانشگاهی را با یارانه ۲۵ درصدی خریداری کنند. 

 علیزاده با اشاره به اینکه در استان کرمان ۲۴ کتابفروشی در این طرح مشارکت دارند، تصریح کرد: اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح «زمستانه کتاب۹۹» در استان  به نشانی https://tarh.ketab.ir/OstanBookShop.aspx?Bid=۱۶ قابل مشاهده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: از مجموع ۹۲۵ کتابفروشی عضو طرح زمستانه کتاب ۹۹، ۱۴۳ کتابفروشی در استان تهران و ۷۸۱ کتابفروشی از سایر استان‌ها هستند.

 او افزود: همچنین ۸۳ کتابفروشی به تازگی برای مشارکت در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.