برگزاری نمایشگاه جهانی هنری جهت حمایت از زلزله زدگان سی سختی

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نمایشگاه هنری آثار هنرمندان برای حمایت از آسیب دیدگان زلزله سی سخت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، شریف اسلامی رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: قصد داریم تا هنرمندان سراسر کشور را که تمایل دارند به نوعی با مردم سی سخت کمک و همدردی نمایند، مشارکت دهیم.

اسلامی افزود: در این برهه از زمان که زلزله سی سخت آسیب‌های مادی و روحی و روانی فراوانی وارد کرده و مردم شهر سی سخت نیاز به محبت، توجه، عاطفه و امید دارند، هنرمند است که در این شرایط خاص می‌تواند با احساس و خصلت انسان دوستانه‌ای که دارد با ایجاد نشاط در جامعه به کمک مردم بیاید.

او با بیان اینکه جامعه هنری استان همیشه درصحنه‌های مختلف حضور مؤثر داشته است، گفت: هنرمندان حوزه‌های مختلف هنری تمام تلاش خود را در این موقعیت برای ایجاد شادی و امیدآفرینی در شهر آسیب دیده سی سخت در جهت تسکین درد مردم این شهر بکار می‌گیرند.

اسلامی افزود: تمام عوائد فروش این آثار به مردم شهر سی سخت و روستاهای آسیب دیده از زلزله اخیر اختصاص داده خواهد شد.

او بیان کرد: مشارکت کنندگان در این امر خیر می‌توانند جهت انتخاب و خرید آثار به صفحه اینستاگرام حوزه هنری به آدرس: artyasuj. ir مراجعه کنند.

اسلامی زمان برگزاری این نماشگاه جهانی هنری را ۱۰ الی ۲۵ اسفند ماه دانست و گفت علاقمندان جهت هرگونه اطلاعی در این زمینه با شماره تلفن‌های ۰۹۱۷۴۳۲۷۳۸۵ و ۰۹۱۷۳۴۱۱۰۸۰ تماس حاصل نمایند.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.