سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری:

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در این هفته معرفی می‌شود

افشین داوری سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص برگزاری جلسه فنی روسای هیئت‌های استانی در مشهد و انتخاب دبیر این فدراسیون توضیحاتی را ارائه داد.

افشین داوری سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در گفت و گو با   خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تقویم فدراسیون دوچرخه سواری هنوز به طور قطعی بسته نشده است. به همین جهت  ما جلسه ای را به میزبانی مشهد با حضور روسای هیئت های استانی در نظر گرفته ایم، چرا که تقویم فدراسیون دوچرخه سواری باید تا پایان سال ۹۹ مشخص شود. طی تماسی که با روسای هیئت‌های استانی داشتم  نظر آن ها برای برگزاری این جلسه در مشهد مساعد بود. 

او در ادامه عنوان کرد: حضور در مشهد به خاطر زیارت امام رضا (ع) و به علت برگزاری جلسه، هم فال و هم تماشا است. در مشهد می توانیم کار فنی انجام بدهیم.  من حدود یک ماه است که به عنوان سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری انتخاب شده‌ام اما هنوز روسای هیئت های استانی را ندیده ام.

داوری درباره معرفی دبیر فدراسیون دوچرخه سواری اظهار کرد: در این هفته دبیر فدراسیون دوچرخه سواری معرفی خواهد شد. کسی را به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون انتخاب می کنیم که بی طرف باشد و مجمع انتخاباتی را برگزار کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار