معاون استاندار بوشهر:

فشار‌ها و بحران‌ها نباید مانع فراموشی مسئولیت سیاسی شود

محمد تقی ایرانی گفت: فشار‌ها و بحران‌های بین‌المللی که بر ملت وارد می‌شود نباید باعث شود که مسئولیت سیاسی را فراموش کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد تقی ایرانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر روز یک‌شنبه در آئین تودیع و معارفه بخشدار چاه مبارک و معاون سیاسی فرمانداری عسلویه بیان کرد: با توجه به درپیش بودن برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، فشار‌ها و بحران‌های بین‌المللی که امروز بر ملت وارد می‌شود نباید باعث شود که مسئولیت سیاسی و این اولویت مهم را فراموش کنیم، چون در این شرایط حضور مردم در عرصه انتخابات بسیار مهم و تعیین کننده‌‍است.

او ادامه داد: حضور مردم در عرصه انتخابات فضای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی را تعریف می‌کند و کاهش میزان مشارکت که از هدف‌های مهم دشمن و زنگ خطری است که باید به آن توجه شود.

معاون استاندار بوشهر عنوان کرد: درد‌های مزمن جامعه با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای درمان می‌شود و همه مسئولان و دست اندرکاران امر انتخابات در استان بوشهر مطابق با تقویم تعریف شده در حال آماده سازی مقدمات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات پیش رو هستند.

ایرانی تاکید کرد: در همین ارتباط دوره‌های آموزشی مختلفی برای عوامل و هیات‌های اجرایی و نظارت، فرمانداران، بخشداران و سایر عوامل اجرایی در حال برگزاری است.

او با اشاره به شرایط پیچیده حوزه بین المللی گفت: ایران کشوری با حاکمیت جمهوری اسلامی و برمبنای اراده ملت اداره می‌شود و استراتژی آن عزت، پایبندی به اسلام، آزادی خواهی، استقلال، پایمردی و مقاومت است و این شرایط بین المللی چیزی را برای ما عوض نمی‌کند و آن‌چه باید عوض شود، سیاست‌های آمریکا است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به برجام تاکید کرد: براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب رفع همه تحریم‌ها علیه ایران از سوی آمریکا، اروپا و ۱+۵ در حوزه برجام به عنوان یک اصل باید انجام شود.

ایرانی افزود: ملت ایران تاکنون در مقابل سیاست‌های استکباری آمریکا مقاومت کرده‌است و بعد از آن نیز با پیروی و مطابق فرامین رهبر معظم انقلاب ایستادگی می‌کند.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به شیوع ویروس کرونا در دنیا و کشور ادامه داد: با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی علیه ملت ایران و شرایط سخت اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا دولت توانسته با وحدت و انسجام این بیماری را مدیریت کند و امروز به غیر از خوزستان مابقی استان‌ها شرایط تثبیت شده‌ای دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: با توجه به همسایگی بوشهر با خوزستان برای تامین سلامت مردم مرز‌های شمالی این استان بسته شده‌است.

در این مراسم حسین طاهری نیا به عنوان معاون سیاسی فرمانداری عسلویه و مال الله احمدی به عنوان بخشدار چاه مبارک معارفه شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.