آذری: با افتخار به علی کریمی رای دادم / امثال کریمی ۴ سال فرصت دارند تا تجربیات خود را افزایش دهند

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره انتخابات فدراسیون فوتبال کشورمان نکاتی را عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره  انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار کرد: رقابت سختی بود، اما در هر شرایط باید به تصمیم مجمع احترام بگذاریم. من به عزیزی خادم بابت این انتخاب تبریک می‌گویم و امیدوارم این مسئولیت را به نحو احسن انجام دهد؛ با توجه به چالش‌هایی که فدراسیون ما با آن مواجه است، فکر می‌کنم ۴ سال آینده سال‌های مهمی برای فوتبال ما باشند.

او ادامه داد: از ۳ نامزد دیگر تصدی ریاست فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم که آمدند و شرکت کردند، اما امیدوارم از امروز همه اعضای درون فوتبال کشورمان  این انتخاب را قبول و تلاش کنیم فدراسیون روز‌های خوبی داشته باشد.

آذری درباره علی کریمی گفت: من دور اول انتخابات به علی کریمی و دور دوم هم به کیومرث هاشمی رای دادم  و به عزیزی خادم رای نداده‌ام.

او گفت: برای نامزد‌ها جدولی آماده کردم و بر اساس آن به نامزد‌ها رای دادم. درباره صحبتی که علی کریمی درباره مهندسی انتخابات مطرح کرد، باید بگویم که نظر شخصی او بوده است و من به نظر او احترام می‌گذارم، اما فکر می‌کنم اتفاقی که در مجمع امروز افتاد نشان داد که برای شناساندن مرز تخصص در هر حوزه‌ای باید تلاش کنیم و بررسی‌های لازم را انجام دهیم. با تمام این تفاسیر، امیدوارم عزیزی خادم در کارش موفق باشد.

آذری درباره تعداد رای کم علی کریمی عنوان کرد: ما با افتخار به علی کریمی رای دادیم و از انتخابمان نیز هرگز پشیمان نیستیم؛ اما این پایان راه نیست و من مطمئن هستم که علی کریمی صف شکنی بود که آمد.

او افزود: خیلی‌ها این اعتقاد را داشتند که آذری در حال موج سواری است که خودش بیاید و نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال شود؛ چرا که من به دنبال اصلاحات بودم و فکر می‌کنم کار علی کریمی و افرادی مانند او از امروز شروع می‌شود.  آن‌ها ۴ سال زمان دارند با توجه به تجربه‌ای که امروز کسب کردند، در دانشگاه مدیریت فوتبال بخوانند و هم می‌توانند وارد بدنه اجرایی فوتبال ما شوند؛ چرا که حق آن‌ها است و من مطمئن هستم که روزی فردی روی صندلی فدراسیون فوتبال می‌نشیند که عضو تیم ملی فوتبال کشورمان بوده است، تحصیل کرده باشد و در بدنه اجرایی فوتبالمان نیز تجربه داشته باشد.

آذری ادامه داد: با صحبت‌هایی که با علی کریمی داشتم، فلسفه او به گونه‌ای بود که کاملا با لابی گری و این مسائل میانه‌ای نداشت و حتی مخالفت داشت. احساس می‌کنم از این به بعد هر فوتبالی باید این ذهنیت را داشته باشد که هر لابی گری به معنی فساد نیست. اتفاقی که امروز مشاهده کردم این بود که تا وضعیت بعضی ساختار‌های فدراسیون فوتبال تغییر نکند، شرایط نیز تغییر نمی‌کند؛ چرا که متاسفانه تعداد کثیری از آرا برای یک طیف خاص در فدراسیون فوتبال است و کاری هم نمی‌توان کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار