هزینه ۴۰ میلیارد تومانی تیم‌های نفتی فوتبال

برخی تیم‌های نفتی فوتبال کشور سالانه ۴۰ میلیارد تومان از بودجه دولت هزینه می‌کنند

ایزد سیف‌الله‌پور سرپرست مدیرعاملی باشگاه نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به فاصله قرارداد‌های تیم‌های متمول دولتی و تیم‌های با مدیریت شخصی اشاره کرد و گفت: برخی تیم‌ها تا سه برابر قرارداد بازیکنان نساجی به بازیکنان خود پول پرداخت می‌کنند و بازیکن ترجیح می‌دهد به تیم‌های متمول بپیوندد.

او افزود: برای تیم‌های نفتی فوتبال لیگ برتر کشور سالانه ۴۰ میلیارد تومان از بودجه دولت هزینه می‌شود و می‌توان همین هزینه را برای نساجی کرد و تا چند سال این تیم را در صدر فوتبال نگه داشت.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه ۵۵ بازیکن مازندرانی در لیگ برتر توپ می‌زنند، ادامه داد: اگر ۲۰ درصد بازیکنان مازندرانی به نساجی بپیوندند، نساجی ابرقدرت فوتبال ایران می‌شود.


بیشتر بخوانید
چرا نساجی باید باز هم بازیکن بخرد؟


سیف‌الله‌پور گفت: عمر مفید فوتبال یک بازیکن به طور متوسط ۱۰ سال است به همین دلیل یک بازیکن تصمیم می‌گیرد در تیمی بازی می‌کند که امکانات بهتری به او می‌دهند.

او با انتقاد از کمبود امکانات در مازندران برای تیم نساجی، گفت: چند روز قبل قصد بازدید از محل تمرین امید‌های نساجی را داشتم، اما مکانی که آن‌ها برای تمرین انتخاب کرده بودند در سیستم‌های مسیریابی فضای مجازی هم پیدا نمی‌شد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نساجی مازندران افزود: باشگاه نساجی باید از امکانات شهرستان استفاده کنند در رده نوجوانان، جوانان و امید‌ها که در سطح اول کشور توپ می‌زنند استفاده کند.

سیف‌الله‌پور گفت: چرا  ورزشگاه وطنی قائم شهر  نباید با تبدیل شدن به ورزشگاهی ایده در اختیار نساجی قرار بگیرد و تیم‌ها مجبور به تمرین در زمین‌های غیر استاندارد با حداقل امکانات باشند.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار