رویداد کارآفرینی ذهن برتر در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: برای نخستین‌بار رویداد کارآفرینی ذهن برتر با همکاری پارک علم و فناوری در استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برای نخستین‌بار رویداد کارآفرینی ذهن برتر با همکاری پارک علم و فناوری در استان آغاز شد.

او بابیان اینکه ایجاد زمینه اشتغال و توانمندسازی مددجویان از راهبرد‌های اساسی این نهاد است افزود: این رویداد کارآفرینی نیز در راستای بررسی ایده‌های جدید با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای بهره‌مندی از اقتصاد دانش‌بنیان برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


ملک پور با اشاره به برگزاری رویداد کارآفرینی ذهن برتر در دو مرحله اضافه کرد: مرحله نخست این رویداد به مدت سه روز از ۹ تا ۱۱ اسفندماه در قالب دوره آموزشی ۳۰ ساعته از روز ۱۲ تا ۱۵ اسفندماه نیز مراحل ثبت، بررسی، دفاع و انتخاب ایده‌های برتر شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود.

او تعداد شرکت‌کنندگان در این رویداد را ۴۸۰ نفر عنوان و مطرح کرد: با اعلام فراخوان، صاحبان ایده طرح‌های خود را با موضوعات مختلف به دبیرخانه ارسال کرده‌اند.

ملک پور خاطرنشان کرد: روز جمعه ۱۵ اسفندماه نیز مراسم اختتامیه رویداد کارآفرینی ذهن برتر برگزار و سه تیم نخست این رویداد معرفی می‌شوند.

او با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد تصریح کرد: ثبت ایده‌های جدید و کاربردی دانش‌بنیان از جمله اهداف برگزاری رویداد کارآفرینی ذهن برتر و از رویکرد‌های اساسی این نهاد است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار