حمایت بلاعوض از پایان‌نامه ها

تسهیلات بلاعوض ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومانی به رساله‌های بازارگرا در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: هدف از اجرای طرح گرنت جوانه که بخشی از طرح گرنت فناوری است، حمایت و کاربردی کردن پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی و بسط و توسعه توان ملی در حوزه نوآوری و کارآفرینی و ارتقاء ظرفیت توسعه فن آوری در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی است.

او افزود: پارک علم و فناوری مازندران و وزارت علوم و پارک فناوری اطلاعات در طرح جوانه گرنت فناوری از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مرتبط با فناوری در حوزه آی. تی و آی. سی. تی که منجر به توسعه دانش فنی و تولید نمونه اولیه شوند، حمایت‌های مالی بلاعوض می‌کنند.

دکتر معتمدزادگان سهم مازندران را ۵۵ طرح و مجموع تسهیلات را بیش از یک میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: در این طرح برای رساله‌های مقطع کارشناسی ارشد که منجر به تولید نمونه اولیه شوند ۱۵ میلیون و برای مقطع دکترا ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: همه دانشجویان تحصیلات تکمیلی که پایان نامه‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات داشته باشند، می‌توانند با ثبت نام در طرح گرنت جوانه از حمایت‌های این طرح برای اجرای پروژه‌های خود در قالب پایان نامه‌های فناورانه برخوردار شوند.

او بازه زمانی ثبت نام در این طرح را بازه از ۱۲ تا ۲۳ اسفندماه ۹۹ اعلام کرد و افزود: متقاضیان برای ثبت‌نام و اطلاعات تکمیلی به سایت http://www.mstp.ir/GrantListView.aspx?ID=۳ مراجعه کنند.

دکتر معتمدزادگان گفت: توجه به توسعه و تجاری‌سازی فناوری در حوزه پژوهشی و تقویت جریان کارآفرینی و نوآوری در مراکز پژوهشی، کمک به تقویت کیفی پارک‌های علم و فناوری، ارتقای سطح همکاری پارک‌ها با دانشگاه‌ها، حمایت از تکمیل زنجیره تامین و ارزش سازمان‌های اجرایی و حمایت از فعالیت‌های تحقیق و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان از اهداف گرنت فناوری است.

در طرح گرنت، پارک علم و فناوری مازندران، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، پارک فناوری فاوا از مشارکت‌کنندگان در تامین منابع هستند و صندوق پژوهش و فناوری مازندران عاملیت مالی گرنت جوانه را بر عهده دارد.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.