بازماندن نماینده فارس از صعود به دور نهایی دسته یک فوتسال امیدهای کشور

صدرا شیراز در روز پایانی رقابت های دسته یک فوتسال امیدهای کشور مقابل آران و بیدگل حاضر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کلاهی مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان فارس گفت : در روز هفتم و پایانی مرحله نخست لیگ دسته یک فوتسال امیدهای باشگاههای کشور و از گروه دوم ، تیم صدرا شیراز در حالی که باید رودرروی امید آران و بیدگل قرار می گرفت اما در این بازی حضور نیافت تا نتیجه مسابقه ۳-صفر بسود آران و بیدگل اعلام شود.

او، بیان کرد: در پایان دور نخست لیگ دسته یک فوتسال امیدهای باشگاه های کشور ، تیم صدرا شیراز با ۲ پیروزی ، ۴ شکست و ۶ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفت و از صعود به مرحله بعد بازماند.

از گروه دوم این مسابقات تیم های گهر زمین سیرجان و امید آران و بیدگل با ۱۸ و ۱۵ امتیاز با قرار گرفتن در مکان های اول و دوم راهی دور بعد شدند.

تیم های ستاره ناجیان خیاو سبلان و مقاومت اردبیل با امتیاز مشابه ۱۳ و برحسب تفاضل گل در رده های اول و دوم گروه نخست قرار گرفتند و دور نهایی صعود کردند.

بازی های مرحله نخست گروه دوم رقابت های دسته یک فوتسال امید باشگاههای کشور ، با حضور تیم های صدرا شیراز ، امید آران و بیدگل ، گهر زمین سیرجان ، شهید دهقانی نیا اردبیل ، عکاسی ابراهیمی زاوه ، شرکت ملی حفاری ایران و فراز شاهین اصفهان به میزبانی اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار