رئیس سابق سازمان لیگ فوتبال:

بار فوتبالی هیئت رئیسه جدید فدراسیون فوتبال، کاهش یافته است

محمدی، رئیس سابق سازمان لیگ درباره میزبانی کشورمان در بازی‌های آسیایی توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عزیزالله محمدی، رئیس سابق  سازمان لیگ فوتبال کشورمان در ارتباط با میزبانی‌ لیگ قهرمانان آسیا و همچنین بازی‌های مقدماتی جام جهانی قطر عنوان کرد: این اتفاق بهانه‌ای بود که میزبانی بازی‌های آسیایی را از تیم ملی کشورمان بگیرند تا این میزبانی را به بحرین بدهند و کمک کنند آن‌ها برای اولین بار به جام جهانی بروند.

او ادامه داد: فعلا تصمیمی که گرفته شده این است که برای مقدماتی جام جهانی از میزبانی متمرکز استفاده کنند که اگر این میزبانی به تیم ما نرسد، بسیار به ضرر تیم ملی کشورمان است؛ چرا که تیم ما باید ۳ بازی خانگی انجام دهد و با این شرایط وضعیت تیم ملی سخت خواهد شد و چالش بزرگی می شود.

محمدی درباره تغییرات اساسنامه فدراسیون فوتبال عنوان کرد: احساس می‌کنم دولت زرنگی کرده و تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال را به دولت بعدی واگذار کرده که کاملا اشتباه است؛ چرا که فیفا به ما اعلام کرده تا مصوبه دولت شما نباشد ما این اساسنامه را نمی‌پذیریم.

رئیس سابق سازمان لیگ درباره هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال عنوان کرد: نسبت به هیئت رئیسه‌های قبلی، کمی بار فوتبالی آن‌ کم است؛ من نمی‌خواهم روحیه آن‌ها را تضعیف کنم، اما نسبت به هیئت رئیسه قبلی با افت رو به رو شده ایم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار