استاندار زنجان:

در آستانه عید قیمتها چند نرخی نباشد

استاندار زنجان گفت: در حال حاضر ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۶۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ تن روغن نباتی در انبار داریم که باید با مدیریت توزیع شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فتح الله حقیقی استاندار زنجان در ستاد تنظیم بازار استان گفت: در پی راهکارهایی برای توزیع اقلامی از قبیل روغن، تخم مرغ، گوشت گرم مرغ و میوه شب عید با نرخی کمتر از نرخ روز بازار میوه و تره بار در مناطق کم برخوردار استان هستیم.

او  تاکید کرد: باید نظارت لازم انجام و ساماندهی ناظران ویژه عملیاتی شود.
حقیقی اظهار داشت: بازرسان بسیج اصناف، تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت مکمل هم باشند و بیش از پیش مسئولیت بپذیرند.
وی یادآوری کرد: در آستانه نوروز مدیران ذی ربط نظارت ویژه ای بر بازار داشته باشند که این مهم موجب خرسندی شهروندان می شود.

استاندار زنجان گفت: نرخ میوه شب عید باید کمتر از قیمت بازار بوده تا تقاضا باشد.
حقیقی تاکید کرد: چنانچه قیمت های مصوب میوه شب عید با بازار تفاوتی نداشت بدون فوت وقت با مسئولیت خودم نرخ آن باید کمتر از قیمت بازار به مردم استان عرضه شود.
وی  اظهارداشت: از مسئولان اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری انتظار دارم در توزیع اقلام اساسی همه مناطق کم برخوردار در مرکز استان و همه شهرستان به طور ویژه مد نظر و مورد توجه قرار گیرند.
استاندار زنجان گفت: نظارت بر بازار و اصناف ویژه سامان داده و میدانی شود.

استاندار زنجان به موضوع روغن در استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۶۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ تن روغن نباتی در انبار داریم که باید با مدیریت توزیع شود.
حقیقی خاطرنشان کرد: این قلم کالای اساسی نباید به سایر استان ها ارسال شود چرا که گرفتن مواد خام روغن بسیار سخت و دشوار است.
وی اضافه کرد: تعهدی که برای تامین مواد خام روغن نباتی جهان کرده ام‌ هر زمانی که با کمبود مواجه شدند شخصاً ورود پیدا می کنم تا ادامه تولید به سهولت و بدون مشکل انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.