توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی در رابر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر از توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در رابر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ خواجه حسنی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر با اشاره به ورود خوب بسیجیان شهرستان در حوزه اجرای رزمایش کمک مومنانه، گفت: پس از فرمان مقام معظم رهبری برای اجرای رزمایش کمک مومنانه تعدادی از بسیجیان، دهیاران و پایگاه‌ها با آمارگیری کوچه به کوچه در روستا‌ها و شهرستان اقدام به شناسایی خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا کردند.

او با اشاره به اینکه تاکنون ۱۱ هزار بسته معیشتی در شهرستان رابر بین نیازمندان توزیع شده است؛ تصریح کرد: ارزش این تعداد بسته ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر اظهار کرد: تاکنون از مجموع کمک‌های مردمی، خیرین، بنیاد مستضعفین، آستان قدس رضوی، بنیاد علوی و کارخانه فولاد بافت ۱۱ هزار در شهرستان رابر توزیع شده و این یعنی اغلب خانوار‌های آسیب دیده حداقل سه بسته‌ معیشتی را دریافت کرده اند.

سرهنگ خواجه حسنی با اشاره به اینکه امروز چهارمین بسته‌ معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود، پیش بینی کرد: تا پایان سال بسته‌ی معیشتی نیز بین نیازمندان توزیع می‌شود.

موفقیت طرح شهید سلیمانی در کنترل کرونا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر در ادامه با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری بسیج و وزارت بهداشت، گفت: این طرح برای کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری نیز در این شهرستان در حال اجرا است.

سرهنگ خواجه حسنی افزود: این طرح با همکاری خوب مردم توانسته در کنترل کرونا نقش اثرگذاری ایفا کند.

او با اشاره به اینکه ۳۳ اکیپ در شهرستان به همراه یک بهورز، پرستار و دو نفر از بسیجیان برای شناسایی بیماران کرونایی بسیج شده اند، گفت: در طرح حاج قاسم تیم‌های مراقبتی با حضور محله به محله اقدام به شناسایی خانواده‌های دارای بیمار کرونایی کرده اند.

سرهنگ خواجه حسنی بیان کرد: بیماران کرونایی بعد از شناسایی به پایگاه‌های شهرستان رابر معرفی می‌شوند و پس از قرنطینه بسته‌های معیشتی به خانواده های آنان داده می‌شود که برای تهیه نیازهایشان در بین مردم ورود پیدا نکنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار