ضرورت مشارکت مردم با پلیس برای امنیت پایدار

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کرمان گفت: با تشکیل هیات امنای خیرین امنیت ساز می‌توان مشکلات حوزه نظم و امنیت را سامان داد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ مجید خواجوئی نژاد، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان در جلسه انتخابات هیات امنای مجمع خیرین امنیت ساز که در استانداری کرمان برگزار شد، به توسعه زیر ساخت‌های امنیتی با حمایت‌های داوطلبانه خیرین امنیت ساز اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر با تغییر رویه پلیس کرمان به سمت جامعه محوری شاهد مشارکت مردم نیکوکار در حوزه توسعه نظم و امنیت عمومی در جامعه بوده ایم.

او بر لزوم هیات امنایی شدن مجمع خیرین امنیت سازبرای جذب هرچه بیشتر مشارکت‌های مردمی تاکید کرد و افزود: باتشکیل هیات امنای خیرین امنیت ساز می‌توان هرچه بهتر و وسیع‌تر مشکلات حوزه نظم و امنیت را سامان داد و شاهد وجود امنیت پایدار در جامعه باشیم.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: امنیت در حوزه پلیس زمانی ماندگار خواهد بود که مردم همراه باشند و بر همین اساس محور برنامه ریزی‌ها ما جلب مشارکت‌های مردمی در همه زمینه‌ها است.

سرهنگ خواجویی با اشاره به اینکه امنیت اجتماعی مقوله‌ای است که از طریق مردم و برای آن‌ها ایجاد می‌شود گفت: افزایش نظم، انسجام، تعهد، اعتماد اجتماعی، قبول مسئولیت و افزایش امنیت از کارکرد‌های مهم مشارکت اجتماعی مردم با پلیس در جامعه به شمار می‌روند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار