تزریق اولین واکسن کرونا در شهرستان اهر

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر از ورود اولین محموله حامل واکسن کرونا برای تزریق نیرو‌های کادر درمانی در بیمارستان باقر العلوم به این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمد میرزاپور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر گفت: امروز نخستین محموله واکسن کرونا شامل ۲۱۰ دوز به بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر وارد شد که ۲۰۰ دوز آن برای کادر درمان و ۱۰ دوز دیگر نیز برای مراکز ۱۶ ساعته اهر و هوراند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه این واکسن‌ها در مرحله اول برای پزشکان، پرستاران، بهیاران و کادر خدماتی فعال در بخش ویژه بیمارستان باقرالعلوم و مراکز درمانی اهر و هوراند تزریق می‌شود افزود:امیدواریم به‌زودی دوز‌های بعدی واکسن نیز به دست‌مان برسد.

 اواز مردم خواست همچنان به توصیه‌های بهداشتی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی عمل کنند و تا واکسیناسیون عمومی و ریشه کنی کامل این بیماری، همچنان مراقب خود باشند و کادر درمانی را در مهار و ریشه کنی این بیماری همراهی کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر افزود: تهیه و توزیع واکسن کرونا و واکسیناسیون عمومی از جمله اولویت‌های سیستم بهداشتی برای ریشه کنی و مهار بیماری کرونا بوده و با توجه به گفته‌های وزیر بهداشت و معاون بهداشتی وزیر، امیدواریم واکسیناسیون عمومی از اوایل سال بعد در کشور آغاز شده و شاهد ریشه‌کنی کرونا باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.