مدیرکل کمیته امداد استان ایلام :

۶۰۰۰ فرزند یتیم و محسنین مورد حمایت کمیته امداد ایلام هستند

موسی نژاد گفت: ۱۵۰۰ فرزند یتیم و ۴۵۰۰ فرزند محسنین مورد حمایت کمیته امداد هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در کارگروه رسانه‌ای کرونا در بستر فضای مجازی در ایلام گفت: حدود ۱۹ درصد بعد خانوار استان و ۱۳ درصد جمعیت نفرات در استان، تحت حمایت کمیته امداد هستند.

او ادامه داد : در موضوع اشتغال یکی از راهبرد‌های اصلی کمیته امداد ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای مددجویان است و استقلال معیشتی و اقتصادی، استقلال اجتماعی و استقلال و توانمندی فرهنگی مددجویان از راهبرد‌های اصلی امداد است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام بیان کرد : هر نوع خدمتی که کمیته امداد به نیازمندان ارائه می‌دهد با هدف توانمند شدن آنان صورت می‌گیرد.

او اضافه کرد : در زمینه کمک‌های مردمی، هم خیرین و هم نیکوکاران داخل استان و هم خارج از استان کمک‌های ویژه‌ای به نیازمندان و مددجویان ارائه می‌دهند.

 توجه مردم استان ایلام به نیازمندان قابل توجه و تقدیر است

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت:۱۵۰۰ فرزند یتیم و ۴۵۰۰ فرزند نیازمند و محسنین مورد حمایت کمیته امداد هستند که در ۱۱ ماهه نخست امسال با مشارکت خیرین بیش از ۱۹ میلیارد تومان کمک نقدی به این خانوارده‌ها پرداخت شده است و ما شاهد افزایش ۸۰ درصدی این کمک‌ها نسبت به سال گذشته بوده ایم.

او ادامه داد : علی رغم همه مشکلات، مردم توجه ویزه‌ای به نیازمندان دارند و میانگین کمک‌هایی که امسال به نیازمندان استان ارائه شده است در سرفصل‌های مختلف ۶۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام  عنوان کرد : رسانه‌ها یار دوازدهم کمیته امداد هستند و همواره به نیازمندان توجه خاص داشته اند و برای پیشبرد خدمت به مددجویان همواره نیازمند کمک و همکاری رسانه‌ها، مدیران و مردم هستیم.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.