نوجوان هندی لحظه مرگ خود را ثبت کرد! (۱۵+)

مرد هندوستانی که با مصرف مشروبات الکلی از حالت تعادل خارج شده بود با شلیک یک گلوله مرگ برادرزاده اش را رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حادثه‌ای تراژدیک، یک نوجوان هندوستانی به شکلی تصادفی توسط عمویش کشته شد. در این حادثه عموی این نوجوان در حالی که به علت مصرف مشروبات الکلی از حالت عادی خارج شده بود به سمت برادرزاده اش شلیک کرد.

ویدئویی که قربانی با تلفن همراه خود تهیه کرده لحظه هولناک این قتل غیرعمد را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو عموی قربانی در حالی که به همراه یکی از دوستانش روی زمین نشسته و مشغول صحبت هستند دیده می‌شوند. لحظاتی بعد ناگهانی عموی این نوجوان پس از قراردادن فشنگ در داخل اسلحه به عقب برگشته و برادرزاده اش را مورد هدف قرار می‌دهد.


بیشتر بخوانید


این ویدئو نشان می‌دهد که پس از اصابت گلوله، تلفن همراه از دست این پسر روی زمین می‌افتد. در فیلم اصلی صدای ناله این نوجوان پس از اصابت گلوله و همچنین فریادهای عموی وی پس از ارتکاب این قتل هولناک شنیده می‌شود. این حادثه در تاریخ ۲۵ فوریه و در منطقه «مظفرنگار» واقع در ایالت اوتارپرادش هند رخ داد.

پس از این حادثه پلیس هند عموی مقتول نوجوان را بازداشت کرد. این در حالی است که عموی قربانی عمدی بودن شلیک به برادرزاده اش را رد کرده است. تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
هیچی اومد تیر هوایی در کنه حواسش نبود این بنده خدا اونجا وایساده خورد بهش ، تمام کسانی که با اسلحه بازی و شوخی می کنن دیر یا زود همچین بلایی سر خودشون ویا اطرافیانشون میارن ، خلاصه اسلحه خیلی نامرده هیچ وقت باهاش شوخی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
به نظر میاد این طرف اصلا حواسش نیست که دارن ازش فیلم میگیرن.برا همین هم بی هدف شلیک کرد.ولی از شانس بد به نوجوان برخورد کرده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
15+ چی بگم اخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
عمدی بود