انبارلویی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انتخابات آینده در مسیر بیانیه دوم انقلاب شکل خواهد گرفت

فعال اصولگرا درباره میزان تحقق برخی اهداف انقلاب در سال گذشته توضیح داد.

محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: شعار سال ۹۹ جهش تولید بود و این شعار ملی در دستور کار مجلس و دولت و دستگاه قضائی هم قرار داشت.

او ادامه داد: دستگاه قضائی با عنایت به موضوع بنگاه‌های اقتصادی که از نظر حقوقی مشکل داشتند و بسیاری از آن‌ها از کار بیکار شدند باعث شد تا بسیاری از این بنگاه‌ها مجددا روی کار بیایند و سهم خود را در ارتباط با جهش تولید انجام داد و مجلس هم تلاش‌هایی در این زمینه انجام داد و دولت هم کماکان در این زمینه اقداماتی داشته، اما نهاد‌های نظارتی باید گزارشی تهیه کنند مبنی بر اینکه توفیق این دستگاه‌ها تا چه سطحی بوده تا دولت بعد هم بتواند همین مسیر را ادامه دهد.

انبارلویی همچنین با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری افزود: این بیانیه اهدافی را برای قوای نظام، مردم و نهاد‌های فرهنگی، سیاسی و ... تعریف کرده که در زمان صدور این بیانیه اغلب این نهاد‌هایی که نام برده شد بیانیه را در دستور کار خود قرار داده و به سمت اجرایی شدن و گفتمان سازی برای گام دوم انقلاب حرکت می‌کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تاکید کرد: در حال حاضر ما انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را در پیش داریم که نامزد‌های مطرح شده در صدد هستند تا موضوع گفتمان سازی را در بستر بیانیه گام دوم انقلاب پیش می‌برند و معتقدم که انتخابات آینده در مسیر بیانیه دوم انقلاب شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار