توزیع بیش از ۲ هزار تبلت بین دانش‌آموزان اسکویی

 فرماندار شهرستان اسکو گفت: از ابتدای شیوع کرونا و در راستای بهره‌مندی دانش‌آموزان از آموزش‌های برخط تعداد ۲ هزار و ۶ تبلت بین آن‌ها توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،رضی منش فرماندار شهرستان اسکو در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اسکو گفت: تعداد ۲ هزار و ۷۸۸ دانش آموز فاقد گوشی هوشمند در شهرستان شناسایی  شدند که امیدواریم با همکاری خیران بقیه دانش آموزان نیز در اسرع وقت صاحب گوشی هوشمند شوند.

او افزود: کرونا در کنار تبعات منفی فرصتی برای گسترش عدالت آموزشی و ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی را فراهم کرد و محکی بر تاب‌آوری نظام آموزشی بود ظرفیت، خلاقیت و توانمندی مدیران و معلمان نیز در این بازه زمانی مورد سنجش قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه تغییرات در دنیای امروز جز لاینفک زندگی بشری است افزود: تغییر می‌تواند حیات اجتماعی و زندگی انسان‌ها را مورد تأثیر قرار دهد و در این بین جامعه‌ای موفق خواهد بود که درک درستی از تغییرات داشته و بتواند در مقابل هر تغییر سریعترین و دقیق‌ترین واکنش را نشان دهد.

فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به اینکه قرار گرفتن در تنگنا‌ها قابلیت نمایان کردن توانمندی و بروز خلاقیت را در انسان دارد، گفت: هر تغییری موضوع یک پژوهش و مطالعه است و می‌تواند توانمندی و قدرت افراد جامعه را در مواجهه با تغییرات و مدیریت آشفتگی‌های ایجادشده به خوبی نشان دهد.

رضی منش با بیان اینکه باید برای در خانه ماندن کودکان در شرایط کرونا و همچنین افزایش وزن ناشی از کمی تحرک فکری شود، گفت: برنامه‌های ورزشی متعدد برای دانش آموزان پیش بینی شود تا دانش آموزان تغذیه و رفتار حرکتی خود را در این دوران اصلاح کنند.

او  در بخش دیگری از سخنان خود  به اهتمام دولت در توسعه فضا‌های آموزشی اشاره کرد و گفت: در سال ۹۸ حدود ۱۱۰ میلیارد ریال جهت احداث مدارس شهرستان اختصاص یافت که این مبلغ ۵۰ درصد اعتبارات شهرستان بود که صرفا برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی هزینه شد.

رضی منش با بیان اینکه سالانه ۳.۵ مدرسه در اسکو ساخته شده است افزود: ساخت ۲۸ مدرسه به تعداد ۳۰۸ کلاس در دولت تدبیر و امید نشان از توجه ویژه دولت تدبیر و امید به بخش آموزش دارد.

او با اعلام اینکه تمام تلاش و همت مدیران در ماه‌های پایانی دولت باید اتمام برنامه‌ها و تکمیل طرح‌های عمرانی باشد خواستار برنامه ریزی دقیق برای تکمیل و بهره برداری پنج مدرسه در دست ساخت تا پایان دولت دوازدهم شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار