باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری کرد؛

بیت کوین دوباره صعودی می‌شود؟

کارشناس اقتصادی گفت: اصلاحات بیت کوین تحت تاثیر عوامل مختلفی است و افزایش عرضه موجب نزول ارزش این ارز دیجیتال شده است.

میرزایی کارشناس اقتصادی در گفت‌وگو با  خبرنگار بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص ریزش‌ اخیر ارزش بیت کوین، اظهار کرد:  در خصوص روند اصلاحی بیت کوین, بهتر است روند  قبلی بیت کوین را در سال ۲۰۱۷ بررسی کنیم تا متوجه شویم چنین اصلاحاتی در روند  رو به رشد بیت کوین عادی است یا نه؟

او ادامه داد: بیت کوین در سال ۲۰۱۷ برای رسیدن به بالاترین حد خود، بارها و بار‌ها بین ۳۰ تا ۳۵ درصد اصلاح شد. این صعود و نزول‌ها قسمتی از روند سالم رشد ارزش یک بیت کوین در بازار ارز دیجیتال را نشان می‌دهد. زمانی می‌توانیم این را یک حرکت خارج از عرف ببینیم که این اصلاح، عدد‌های بزرگ تری را به ما نشان می‌دهد.


بیشتربخوانید


میرزایی بیان کرد: در حال حاضر بعد از هر صعود بیت کوین ما باید شاهد اصلاحاتی در مقاطع مختلف باشیم. بیت کوین یک بخش کف سازی دارد. این روند نه تنها طبیعی بلکه منطقی است.

به گفته این کارشناس اصلاحات بیت کوین تحت تاثیر عوامل مختلفی است. به طور مثال امکان دارد در یک نقطه ماینرها تصمیم به فروش بگیرند و در نتیجه عرضه افزایش یابد  و موجب ریزش قیمت‌های اولیه شود.

او گفت: با اصلاح  ۳۰ درصدی بازار، بیت کوین خودش را برای رشد مجدد آماده می‌کند. در حال حاضر تا رسیدن به قله بیت کوین فاصله بسیاری داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
بجای تبلیغ بیت کویین از نابودی سرمایه مردم در آینده نزدیک در بیت کویین گزارش پخش کنید.بیشتر فامیلهای ما پولهای زیادی برده اند بیت کویین خریدن.زودتر خبر سراسری تلویزیون افشاگری کند.
Iran (Islamic Republic of)
نابودشده در بورس
۱۴:۴۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
چند ماهه بورس را فراموش کرده اند گویا بورس بی صاحب شده.
مجلس انقلابی چند ماه پیش چند روز فقط حرف زدن بعدش باز سکوت کردن.پس چی شد نظارت مجلس بر وضعیت بورس و تخلفات بورسی مدیران بورس و حقوقی ها؟
قرار بود مجلس و آقای قالیباف و آقای پور ابراهیمی و کمیسیون اقتصاد مجلس پیگیر وضع بورس باشند پس چی شد؟
دستگاه قضایی و سازمان بازرسی کل کشور چرا بر تخلفات و بخشنامه های روزانه و متناقض این روزهای سازمان بورس نظارت ندارد؟
چرا به تخلفات کارگزاری ها هیچ کس نظارت و برخورد نمیکند؟
Iran (Islamic Republic of)
کارشناس بورس
۱۴:۳۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
چرا باید خود دولت گران فروشی در سهام کند و سهامش را تابستان گران به مردم بفروشد؟و حالا هیچ حمایتی از سهامداران نکند.
حتی بیشتر عرضه اولیه های امسال گران عرضه شدن.عرضه اولیه هایی مثل بگیلان وسپهر آبادا امین ثامید بپیوند و حتی همین اپال و ..... و بعد از یک رشد کوتاه مدت چند ماهه به زیر قیمت عرضه اولیه رسیدن.آیا نباید سازمان بورس و نهادی نظارتی بر قیمت کارشناسی یک عرضه اولیه نظارت کنند؟اپال را چند هفته بعد زیر نظر بگیرید خواهید دید زیر قیمت عرضه اولیه می آید که غیر قانونی است و نشانه زد و بند بین ناظران بورس و شرکت های عرضه کننده در بورس هست که باعث عرضه شدن سهم ها 50 تا 100 درصد بالاتر از قیمت واقعی به مردم میشود..چرا اینها را در صدا و سیما و خبر سراسری پیگیری نمیشود؟
بخدا مردم نابود شدن تو بورس.سرمایه مردم رفته مگر ما ملت نیستیم؟
Iran (Islamic Republic of)
شیرازی
۱۴:۱۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
چرا صدا و سیما یک گزارش از وضع بورس پخش نمیکند؟
یکبار شد یک برنامه انتقادی از وضع بورس و مدیریت ناکارآمد بورس آن در خبر سراسری نشان دهید؟
وضع بورس هر روز منفی است و صندوق های ثابت و حقوقی ها که 8 ماه پیش سهام های دولت را به مردم در اوج بورس فروختن و پولهاشون را از بورس خارج کردن.آیا نباید بخشی از اون پول را به بورس برگردانند؟
آخرین اخبار