عامل انتشار کلیپ بر علیه ناجا در شیراز دستگیر شد

با تلاش مأموران پلیس فتا فارس، عامل انتشار کلیپ بر علیه ماموران انتظامی کلانتری بهارستان شیراز دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ حشمت سلیمانی رییس پلیس فتا استان فارس اظهار کرد: در پی انتشار یک کلیپ بر علیه مأموران انتظامی کلانتری بهارستان شیراز در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و با موضوع آتش زدن یک خانه در محله کیان آباد شیراز بوسیله ماموران انتظامی، شناسایی و دستگیری عاملان این موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

او ادامه داد: با انجام اقدامات فنی، عامل فیلمبرداری و انتشار کلیپ که فردی ۲۹ ساله بود، با هماهنگی و همکاری مأموران انتظامی شهرستان شیراز و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم ارتکابی اقرار و از این اقدام خود ابراز پشیمانی کرد، گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه متهم تحویل مرجع قضائی شد.

رییس پلیس فتا استان فارس تصریح کرد: این متهم ۲ روز پیش هنگام اجرای دستور قضائی بوسیله ماموران کلانتری بهارستان شیراز در دستگیری سارق و آتش زدن بخشی از اموال مسروقه توسط سارق، اقدام به فیلمبرداری از صحنه آتش سوزی و انتشار آن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بر علیه ناجا و با عنوان آتش زدن یک خانه در محله کیان آباد شیراز بوسیله ماموران انتظامی کرده بود.

سرهنگ سلیمانی هشدار داد: پلیس فتا استان فارس با کسانی که بخواهند با انتشار فیلم‌ها و مطالب غیر واقعی بر علیه نیروی انتظامی، نسبت به تشویش اذهان عمومی اقدام کنند، برخورد قاطعانه و قانونی خواهد کرد و کارشناسان پلیس فتا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار