فرمانده انتظامی زنجان:

کشف یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر طی ۱۱ ماه امسال از سوداگران مرگ در زنجان خبر داد و گفت: دو هزار و ۱۴۳ نفر معتاد متجاهر نیز از جامعه جمع آوری و دور شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: بیش از یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۱۱ ماه گذشته کشف وضبط شده است که نسبت به سال قبل ۱۲ درصد افزایش یافته است.

او ادامه داد: در این خصوص سه هزار و ۳۳۶ سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

جهانبخش با بیان اینکه جمع آوری معتادان در  زنجان نسبت به پارسال افزایش یافته است گفت: بیشتر سارقان دستگیر شده در استان زنجان معتاد هستند که اگر جمع آوری نشوند، میزان سرقت‌ها و آسیب‌های اجتماعی افزایش خواهد یافت.

او با بیان اینکه استان زنجان در بحث رتبه اعتیاد جزو استان‌های آخر کشور می باشد افزود: زنجان در زمینه توانمندی کنترل موضوع اعتیاد در سطح کشور در گروه خود و در کشور رتبه اول را کسب کرده است.

فرمانده انتظامی  زنجان به توقیف و مصادره ۴۶۳ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت در زمینه مواد مخدر اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۸۷۱ مرحله طرح پاکسازی در استان زنجان اجرا شده که نتیجه آن جمع‌آوری دو هزار و ۱۴۳ نفر معتاد متجاهر است.

 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.