توزیع یک هزار و ۴۰۰ کوله پشتی بین دانش آموزان کم برخوردار

مدیر کل بهزیستی استان زنجان از توزیع یک هزار و ۴۰۰ کوله پشتی و بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار و تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمدی مدیر کل بهزیستی گفت: خیرین زنجانی نزدیک به ۸۶ میلیون تومان به پویش همدلی و دانش آموزان کم برخوردار زنجانی کمک کردند.

او با بیان اینکه هر قطعه پازل همدلی به مبلغ ۱۰ هزار تومان از طریق خیرین خریداری شد، افزود: این امر با همراهی خیرین نیک اندیش محقق شد و هزار و ۴۰۰ دانش آموز تحت پوشش بهزیستی بسته لوازم التحریر و کوله پشتی دریافت نمودند.

محمدی در خصوص نحوه واریز مبالغ در این پویش گفت: خیرین با مراجعه به سایت پازل همدلی قطعات مورد نظر استان خود را خریداری و این مبلغ با ارائه کد رهگیری به حساب اعلامی سازمان بهزیستی کشور واریز شده است.

او یادآور شد: از سری حمایت‌های جانبی بهزیستی که با همکاری بنیاد مستضعفان صورت گرفته است اختصاص ۱۲۷ دستگاه تبلت به فرزندان امداد بگیر در مقطع اول و دوم دبیرستان است که ازاین تعداد ۱۰۳ دستگاه توزیع و ۲۴ دستگاه دیگر در حال توزیع است.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان  با اشاره به اینکه بهزیستی استان زنجان با نیاز سنجی جامعه هدف از مشارکت خیرین بهره گرفته و خدمات مربوئط را ارائه می‌دهد، اضافه کرد: یکی از نیاز‌های اساسی جامعه هدف مسکن است و بهزیستی در تلاش است باهمت خیرین این بار سقفی برای مددجویان نیازمند فاقد مسکن تهیه کند.

 

انتهای پیام/ف

برچسب ها: بهزیستی ، خیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.