کرونای انگلیسی به بجستان رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد از شناسایی نخستین بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در بجستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد باذلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: نخستین بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در  بجستان شناسایی شد.

 

او افزود: این فرد به همراه سه نفر دیگر به کربلا عزیمت کرده بودند که سه نفر همراه او به سبزوار و او به بجستان بازگشته است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد ادامه داد: این فرد بعد از شناسایی و قبل از ارتباط با سایر اشخاص قرنطینه و تحت درمان قرار گرفت.

باذلی بیان کرد: با وجود کاهش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان علامه بهلول گنابادی، روزانه ۵۰ بیمار با آزمایش مثبت کرونا در این مناطق شناسایی می‌شوند.

او تصریح کرد: با وجود مخاطرات و تبعات شیوع ویروس همه گیر کرونا، عادی انگاری مردم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی به یک دغدغه تبدیل شده است.

 


بیشتر بخوانید




حامد قربانی فرماندار گناباد گفت: با توجه به ضریب ابتلا و درگیری بیشتر افراد مبتلا به این بیماری باید سطح آمادگی‌ها افزایش یابد.


او افزود: با توجه به خطر شیوع کرونا و برای کاهش مخاطرات از پذیرش مسافر و مهمان در تعطیلات نوروزی سال آینده در این شهرستان معذوریم.

فرماندار گناباد ادامه داد:  تا بعد از رفع خطر شیوع این بیماری هیچ مهمان و مسافری را از سطح کشور در این شهر نمی‌پذیریم.

قربانی بیان کرد: با عنایت به شرایط شیوع ویروس همه گیر کرونا ورود و خروج تور‌های گردشگری از گناباد در آستانه تعطیلات نوروزی ممنوع است و قنات جهانی قصبه هم پذیرای گردشگران نیست.


او تصریح کرد: جمعه بازار گناباد هم باید تنها با حضور حداکثر ۳۰ غرفه بومی عرضه میوه و تره بار و با رعایت فاصله اجتماعی و با نظارت شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی و فرماندهی انتظامی فعالیت داشته باشد و تمامی واحد‌های صنفی و حتی دسته یک ساعت ۲۱ هر شب تعطیل شوند.

 

انتهای پیام//ف.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
ورودی شهرها، ترمینالا، فرودگاه ها و راه اهن و ببندین، چند روز دیگه تو کل استان فراگیر میشه این ویروس انگلیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
همچین می گید انگار همه رو چک می کنید !! همه جا هست .مردم اصلا خوب رعایت نمی کنند و دولت هم متاسفانه واکسن خوب وارد نمی کنه ماهستیم و خدای خود...
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۹:۵۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
متاسفانه خیلی از مردم رعایت نمی کننداینطوری ما هم که رعایت می کنیم فایده نداره .مخصوصا شهرستانها