انتشار توئیت صوتی قابلیت جدید توئیتر

کاربران توئیتر در اندروید اکنون می‌توانند به فضا‌یی شبیه پلتفرم کلاب هاوس بپیوندند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت توئیتر روز سه شنبه در توییتی اعلام کرد، توئیتر اتاق گفتگوی صوتی خود اسپیسز (Spaces)، را به روی کاربران اندروید باز کرده است.

توئیتر نسخه محدودی از رقیب کلاب هاوس را در ژانویه برای iOS معرفی کرد. در حالی که هر کاربر برنامه توئیتر در iOS می‌تواند به اسپیسز بپیوندد و به آن گوش دهد، در حال حاضر فقط تعداد کمی از آن‌ها می‌توانند میزبان باشند. توئیتر گفت که در حال دادن اسپیسز به "یک گروه بازخورد بسیار کوچک" است که اولویت آن‌ها با زنان و افراد دیگر گروه‌های حاشیه‌ای است. اکنون، کاربران برنامه توئیتر اندروید نیز می‌توانند به اسپیسز بپیوندند و از آن استفاده کنند.

صحبت و مکالمه در فضای اسپیسز

در توییت اعلام شده اشاره‌ای به زمان دسترسی کاربران اندروید به اسپیسز نشده است. به نظر می‌رسد که کاربران اندروید می‌توانند در اسپیسز صحبت کنند و به مکالمات گوش دهند، اما هنوز نمی‌توانند چت‌های خود را میزبانی کنند. سخنگوی توئیتر گفت که کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و iOS می‌توانند "به زودی" شروع به استفاده از اسپیسز کنند و به آن گوش دهند.

توئیت صوتی قابلیت جدید توئیتر

توئیتر طی چند ماه گذشته تلاش خود را برای دستیابی به ویژگی‌های مبتنی بر صدا افزایش داده است. علاوه بر راه اندازی اسپیسز در نسخه بتا، این شرکت توئیت‌های صوتی را در ژوئن گذشته در iOS برای تعداد محدودی از افراد معرفی کرد که به کاربران امکان ضبط و ارسال پیام‌های صوتی با طول ۱۴۰ ثانیه را می‌دهد.

البته توئیتر با انتقاداتی هم روبرو شد، زیرا نتوانست زیرنویس‌های پیام‌های صوتی خود را برای کاربران ناشنوا و کم شنوا درج کند، اما اعلام کرد که امسال برخی از عنوان‌ها را به صورت صوتی و تصویری در توییت‌ها اضافه می‌کند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.