نگرانی گانتس از پیگیری جنایات جنگی صهیونیست‌ها در دیوان لاهه

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نگرانی خود را از بابت پیگیری جنایات جنگی صهیونیست‌ها در دیوان لاهه ابراز کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد بر اساس برآورد تل‌آویو، صد‌ها صهیونیست از سوی دادگاه بین المللی جنایی، لاهه، تحت بررسی ارتکاب به جنایات جنگی قرار ‌می‌گیرند.

بنی گانتس ضمن ابراز نگرانی درباره تحقیقات دیوان لاهه درباره جنایت جنگی صهیونیست ها، گفت تلاش خود را برای حفاظت از این افراد بکار خواهیم گرفت.

وزیر جنگ صهیونیست ها، که احتمالا خود نیز در معرض تحقیقات دیوان لاهه قرار دارد، مدعی شد: هیچگاه از عبور از خطوط دشمن نترسیدم، هر کجا که مجبور باشم به ایستادن ادامه خواهم داد.

اخیرا دیوان بین‌المللی کیفری صلاحیت قضایی خود را برای رسیدگی به پرونده اراضی اشغالی تایید کرده و مسئول رسیدگی به این پرونده شده است. دیوان لاهه در نشست خود رایی صادر کرده که بر اساس آن صلاحیت قضایی رسیدگی به پرونده اراضی اشغالی بر اساس مرز‌های سال ۱۹۶۷ را دارد.

دیوان لاهه اعلام کرد که در مورد بررسی پرونده سرزمین‌های فلسطینی اشغال شده در سال ۱۹۶۷ صلاحیت دارد و این می‌تواند باعث تحت پیگرد قرار گرفتن جرایم صهیونیست‌ها شود. به موجب این تصمیم، دیوان لاهه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را که پس از سال ۱۹۶۷ اشغال شده‌اند، بررسی می‌کند. این مناطق شامل کرانه باختری، نوار غزه و قدس شرقی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
reza
۱۵:۱۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
چه دیوان لاهه رای به نفع فلسطین اشغالی بدهد چه رای ندهد......این اسرائیل است که 25سال آینده را هرگز نخواهد دید............و چندسال از این 25سال سپری و منقضی گشته است...... قال الله تعالی فی کتابه حق ::"""فان حزب الله هم الغالبون......و ان الله لا یخلف المیعاد.......این دست و پا زدن های اسرائیل حتماً معامله قرن را بطور یقین تبدیل به افتضاح قرن خواهد کرد
آخرین اخبار