اجرای طرح‌های بزرگ وزارت نیرو در شهرستان ملایر

استاندار همدان گفت: با اجرای طرح آبرسانی از سد کلان به ملایر دغدغه تامین آب آشامیدنی مردم این شهرستان را وزارت نیرو برطرف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان در دیدار با امام جمعه ملایر با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت تامین آب شرب شهر ملایر، افزود: تا پیش از این نگرانی جدی در مورد آب شرب مردم ملایر وجود داشت که با تکمیل ساخت سد کلان ملایر و خط انتقالی که از این سد به شهر کشیده شد، نگرانی‌ها و برخی مشکلات رفع می‌شود.

او ادامه داد: با خط انتقالی از این سد به شهر ملایر و تکمیل تصفیه خانه آب که دیروز افتتاح شد، شرایط مطلوبی برای تامین آب آشامیدنی سالم و پایدار شهر ایجاد شده است.

استاندار اقدامات وزارت نیرو در کل کشور را قابل تقدیر خواند و گفت: وزارت نیرو با اقدامات و برنامه‌هایی که در کشور و استان همدان تدوین کرده است، خوش درخشید.

او گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ طرح شاخص در استان همدان شناسایی شده و در هرکدام از طرح‌ها در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت و گردشگری به نتایج مطلوب و قابل قبولی دست یافته‌ایم.

استاندار همدان ادامه داد: در حوزه کشاورزی تامین آب یکی از مسائل جدی استان همدان و ملایر بود که با ساخت سد کلان ملایر بخش بزرگی از این مشکل رفع شد.
انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.