ساکت: کسب ۶ جام تیم دو و میدانی سپاهان در سال ۹۹، اتفاق خوبی است

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره نایب قهرمانی تیم‌های دو و میدانی بانوان و آقایان این باشگاه در مسابقات داخل سالن توضیحاتی را بیان کرد.

محمدرضا ساکت مدیر عامل باشگاه سپاهان  در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نایب قهرمانی تیم  های دو و میدانی بانوان و آقایان این تیم اصفهانی در مسابقات داخل سالن دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور اظهار کرد:  دستاورد دوندگان سپاهان  حاصل تلاش و تمرینات مجدانه قهرمانان، کادر فنی تیم‌های دو و میدانی و برنامه ریزی و حمایت بخش‌های مختلف باشگاه است. موفقیت هیچ گاه اتفاقی نیست و کسب ۶ جام از سوی  تیم دو و میدانی سپاهان  در سال ۹۹ یک اتفاق بسیار خوب و کار دشواری بوده است.

او ادامه داد:  این نتیجه خوب تنها در سایه برنامه ریزی و کار و تلاش مجموعه عوامل باشگاه، مربیان و قهرمانان عزیزمان در تیم‌های دو و میدانی آقایان و بانوان باشگاه سپاهان به دست آمده است و جا دارد که به این عزیزان خداقوت و تبریک گفته و اعلام کنم مجموعه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از رشته پایه و مادر دو و میدانی به طور ویژه حمایت خواهد کرد. در سال آینده هم مانند امسال خبر‌های خوش بسیاری از این رشته خواهیم شنید.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت:  تیم‌های دو و میدانی آقایان و بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان طی روز‌های ۱۰ و ۱۱ اسفند در رقابت‌های دو و میدانی باشگاهی داخل سالن کشور شرکت کرده و موفق شدند با یک پله صعود نسبت به رقابت‌های داخل سالن سال گذشته و در مجموع با کسب ۲۵ مدال در ماده‌های مختلف به مقام نایب قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کنند.

 ساکت افزود: همچنین در مسابقات داخل سالن دو و میدانی  بالغ بر ۴۲۰ ورزشکار در قالب ۲۷ تیم (۱۲ تیم بانوان و ۱۵ تیم آقایان) با هم به رقابت پرداختند که تیم‌های دو و میدانی باشگاه  سپاهان موفق شدند در بخش آقایان ۱۲ مدال (۴ طلا، ۴ نقره، ۴ برنز) و در بخش بانوان ۱۳ مدال (۴ مدال طلا، ۵ مدال نقره، ۴ مدال برنز) مجموعا ۲۵ مدال کسب کنند و هر ۲ تیم به مقام نایب قهرمانی رقابت‌های دو و میدانی باشگاهی داخل سالن کشور دست یافتند و با ۲ جام به اصفهان بازگشتند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.