دروازه بان استقلال راهی تراکتور شد

حسین پورحمیدی دروازه بان استقلال با سعید مهری بازیکن تراکتور معاوضه شد.

 

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اعلام علیرضا رحیمی معاون ورزشی باشگاه تراکتور تبریز، سعید مهری بازیکن این تیم تبریزی راهی استقلال شد و در ازای این بازیکن حسین پورحمیدی به سرخپوشان تبریزی پیوست.  

علیرضا رحیمی درباره این مطلب گفت: سعید مهری ۲ ماه پیش به علت حضور نیافتن در ترکیب اصلی درخواست جدایی داده بود که مورد پذیرش مسئولان باشگاه تراکتور قرار گرفت. در ابتدا قرار بود مهری را با یکی از بازیکنان سپاهان معاوضه کنیم، اما این انتقال صورت نگرفت.  

او ادامه داد: من موافق جدایی مهری نبودم و به او هم اعلام کردم که در صورت امضاء کردن فسخ قرارداد، خودم هم از باشگاه تراکتور می‌روم. در نهایت هم این اتفاق در تهران رخ داد و من امضاء نکردم. قرارداد سعید مهری فصل گذشته به یک شکل دیگر بود و امسال این قرارداد تغییر یافت. یک بندی وجود داشت که اگر مهری پیشنهادی از خارج داشت ۵۰ درصد قرارداد را بدهد و برود. یعنی این که ۳ یا ۵ سال قرارداد داریم، مهم نیست.

رحیمی  بیان کرد: سعید مهری آینده باشگاه تراکتور بود، اما او  قصد داشت فضای جدیدی را تجربه کند. البته ما یک دروازه بانی که عملکرد بسیار خوبی داشته و آینده دار است و زیر نظر خطیبی بوده را هم جذب کرده‌ایم و پورحمیدی به تراکتور منتقل شده است. ما سعید مهری را منتقل کردیم، اما پورحمیدی یک بازیکن آینده دار  را خریدیم.

حسین پورحمیدی که تحت قرارداد استقلال است و به‌عنوان بازیکن قرضی در آلومینیوم حضور دارد، تا پایان فصل در جمع اراکی‌ها می‌ماند و پس از آن به تراکتور می‌رود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار