توصیه‌های رهبر انقلاب برای بهره‌برداری بیشتر از ماه رجب

صفحه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب بیاناتی از ایشان درباره خودسازی و بهره‌برداری معنوی از ماه رجب را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه رجب فصل روئیدن جوانه‌های عاشقانه زیستن و ماه شست‌وشوی دل و جان از زنگار‌های گناه و غفلت است، برای افرادی که دل در گرو محبت خدا داده‌اند، لحظه‌شماری می‌کنند تا با ورود به این ماه و بهره‌مند شدن از برکات آن، به درک فیوضات ماه عظیم شعبان موفق شوند. همچنین دلدادگان و عاشقان خداوند در این ماه لحظه شماری می‌کنند تا بتوانند ضیافت الهی در ماه رمضان را هم دریافت کنند.

در همین راستا صفحه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی، توصیه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای بهره‌برداری معنوی از ماه رجب را در فضای مجازی منتشر کرد.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید متن و پست منتشر شده توسط صفحه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی را مشاهده کنید:

"رجب، ماه صفا دادن به دل و طراوت بخشیدن به جان است؛ ماه توسل، خشوع، ذکر، توبه، خودسازی وپرداختن به زنگار‌های دل و زدودن سیاهی‌ها و تلخی‌ها از جان است. دعای ماه رجب، اعتکاف ماه رجب، نماز ماه رجب، همه وسیله‌یی است برای این‌که ما بتوانیم دل و جان خود را صفا و طراوتی ببخشیم؛ سیاهی‌ها، تاریکی‌ها و گرفتاری‌ها را از خود دور کنیم و خودمان را روشن سازیم ۸۴/۵/۲۵ ."

توصیه‌های مقام معظم رهبری برای بهره‌برداری معنوی از ماه رجب

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار