ولوو خانواده EV را گسترش می‌دهد

ولوو ۲۰۲۲ C۴۰ اساساً نسخه‌ای تغییر شکل یافته از XC۴۰ Recharge است.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین وسیله نقلیه الکتریکی ولوو رونمایی شد و کاملاً شبیه به وسیله نقلیه اول است. ولوو ۲۰۲۲ C۴۰ اساساً نسخه‌ای تغییر شکل یافته از XC۴۰ Recharge است، اما کمی کوتاه تر  از نمونه‌های قبلی است. در مقابل XC۴۰ که با موتور‌های بنزینی ارائه می‌شود، این خودرو فقط به عنوان یک مدل الکتریکی ارائه خواهد شد.

ابعاد C۴۰ غیر از ارتفاع آن تقریباً یکسان با XC۴۰ است و  حجم بار کمتری نسبت به XC۴۰ دارد به جرات می‌توان گفت، C۴۰ تقریباً مشابه نسخه الکتریکی SUV است. سوار بر همان پلتفرم CMA است و پیشرانه دو موتوره ۴۰۲ اسب بخاری و بسته باتری ۷۵.۰ کیلووات ساعت خود را با شارژ XC۴۰ به اشتراک می‌گذارد. 

ولوو تخمین می‌زند که C ۴۰ دامنه رانندگی دارای رتبه EPA ۳۳۷ کیلومتر را ارائه دهد که ۲ مایل بیشتر از امتیاز شارژ XC ۴۰ است.

ولوو 2022 C40 خانواده EV را گسترش می دهد

فضای داخلی C۴۰ تقریباً یکسان با XC۴۰ Recharge است، دارای یک پشت آمپر دیجیتال و تزئینات جالب توجه در داشبورد است. این سیستم دارای جدیدترین سیستم سرگرمی مبتنی بر اندروید با برنامه‌های داخلی گوگل است و این خودرو توانایی دریافت به روزرسانی‌های نرم افزاری هوایی را دارد.

ولوو 2022 C40 خانواده EV را گسترش می دهد

ولوو می‌گوید که تنظیمات مختلف C۴۰ Recharge را ارائه نخواهد داد، به این معنی که احتمالاً در یک سطح تزئینی مجهز عرضه می‌شود که از حدود ۵۵ هزار دلار شروع می‌شود. این شرکت می‌گوید برای این EV از یک مدل فروش آنلاین استفاده خواهد کرد، به این معنی که مشتریان در ایالات متحده احتمالاً می‌توانند برای تحویل در نمایندگی محلی ولوو سفارش آنلاین بدهند.

ولوو برای شروع تولید C۴۰ Recharge در اواخر امسال آماده می‌شود، بنابراین به دنبال جزئیات بیشتر باشید.

ولوو 2022 C40 خانواده EV را گسترش می دهد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار