دومین جشنواره موسیقی جوان و نوجوان استان برگزیدگان خود را شناخت

همزمان با آیین پایانی دومین جشنواره موسیقی جوان و نوجوان خراسان شمالی برگزیدگان این دوره معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی براساس رای هیئت داوران در رشته سنتور نوجوانان، یسنا شیری از جاجرم، ضحی حاجی زاده از بجنورد، آیناز نودهی از بجنورد رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

بر این اساس در بخش سنتور جوانان نیز سروناز رنجبر، علی خاکشور، بابک عباس نژاد موفق شدند تا در زمره برگزیدگان قرار بگیرند و به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.


بیشتر بخوانید


در بخش کمانچه نوجوانان، هیئت داوران هیچ اثری را شایسته رتبه نخست ندانست و آرش علیزاده رتبه دوم را از آن خود کرد و کیان سعیدی و شهین دمندان به طور مشترک رتبه سوم این بخش را در این جشنواره به دست آوردند.

بر اساس این گزارش، سینا صلواتی و یاسمن رختیانی نیز در بخش کمانچه جوانان رتبه‌های اول و دوم را در این دوره از جشنواره از آن خود کردند.

هیئت داوران ضمن تقدیر از امیر محمد رحمانی و آریاناز مکتبیان در رسته دف نوجوانان، ساره وحدت را به عنوان نفر اول معرفی کرد و علی توانمند و مصطفی ابراهیمی بزنج را به طور مشترک حائز رتبه دوم اعلام کرد.

در این بخش حسین ایزدمنش و امیر حسین نوروزی نیز به طور مشترک رتبه سوم را به دست آوردند.

این گزارش حاکی است در بخش دف جوانان، بهنوش سیدی، امین کهندل و تابان شجاعی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

هم چنین شیوا فروتن در بخش تار نوجوانان و محمد رضا وطن دوست در بخش تار جوانان توانستند رتبه‌های نخست را کسب کنند.
بر اساس این گزارش، در بخش گیتار نوجوانان عرفان فسنقری، بهراد سلماسی و آرمان رمضان پور موفق شدند تا رتبه‌های اول تا سوم را به ترتیب از آن خود کنند.

هیئت داوران نیز در بخش گیتار جوانان امیر حسین محمدی را به عنوان برگزیده و دارنده رتبه نخست این بخش معرفی کرد.
در بخش ضرب زورخانه‌ای نیز مهرشاد شیردل، میلاد امانی و هونام مجیدی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

همچنین در بخش نی جوانان علی سجادی مقام سوم را کسب کرد.

بر اساس این گزارش، در بخش تنبک نوجوانان، شاهرخ رحمتی و نیکی کشمیری موفق شدند تا رتبه‌های اول و دوم را از آن خود کنند و شیوا فروتن و ملیکا صفارپور نیز به طور مشترک سوم شدند.

هیئت داوران در بخش تنبک جوانان سینا وحدت را حائز رتبه نخست دانست و اوستا وطن خواه و علیرضا حمایلی را به طور مشترک به عنوان رتبه دوم این بخش معرفی کرد و هلیا حکیمی راد توانست رتبه سوم را در این بخش به دست آورد.

در بخش آواز ایرانی نوجوانان نیز امیر حسین اکبری فرد مقام سوم را کسب کرد.

بر این اساس، هئیت داوران در بخش ویلون نوجوانان نگار اکبری را حائز رتبه نخست دانست و فرناز خان محمدی و سیرانوش جعفری به طور مشترک موفق به کسب مقام دوم شدند و امیر حسین محبی حصاری و آرسام شیردل رتبه سوم را از آن خود کردند.
بر اساس این گزارش، هئیت داوران هیچ فردی را حائز رتبه نخست ندانست و آریا آل یاسین و علیرضا غلامی را به عنوان رتبه‌های دوم و سوم این بخش معرفی کرد.

این گزارش حاکی است، در بخش پیانو نوجوانان، محمد رضا ملکی توانست رتبه نخست را کسب کند و مقام دوم این بخش به طور مشترک به ملورین احمدی آوین و سینا حسن نیا رسید و ساره پارساپور نیز در این بخش موفق شد تا رتبه سوم را از آن خود کند.
بر اساس رای هئیت داوران در بخش پیانو جوانان محمد متین رحیمی، متین اسماعیل پور و آرمیا اکبرپور رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

هم چنین هئیت داوران در بخش مهمان نیز از شایان هدایت زاده در ساز تار، طهورا کریمی راد در ساز ویلون، ثنا عزیزی در ساز تار از اراک و محمد متین حسینی در ساز سنتور از شازند تقدیر به عمل آورد.

دومین جشنواره موسیقی جوان و نوجوان در رشته ساز‌های ایرانی شامل تار، سه‌تار، کمانچه، نی، سنتور، تنبک، ضرب زورخانه‌ای و دف و در بخش ساز‌های جهانی شامل ویلن، گیتار و پیانو به صورت تک نوازی برگزار شد.

شایان ذکر است: در رشته گیتار، «مهدی حسینی»، تار و سه تار، «حسین حصاری»، ضرب زورخانه «ابراهیم مشکدان»، سنتور «طاهر اقطابی»، دف «مرتضی وطنیان»، تنبک «امیر زارعی» و ویلون و کمانچه «علی مداح» داوری آثار رسیده را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.