فرماندار شیروان در آستانه برگزاری جشنواره موسیقی مقامی «تارآوا»:

برگزاری جشنواره موسیقی نقطه عطفی در توسعه و ارتقاء سطح کیفی فعالیت‌های هنری است

اسماعیل زاده در آستانه برگزاری سومین جشنواره موسیقی مقامی «تارآوا» خراسان شمالی گفت: برگزاری جشنواره موسیقی نقطه عطفی در توسعه و ارتقاء سطح کیفی فعالیت‌های هنری است.

دولت اسماعیل زاده گفت : ارتباط مستقیم و در هم تنیده موسیقی با ادبیات یکی از زیبایی‌های این هنر والا واصیل است که می‌تواند سابقه تاریخی و ادبی ایران را نیز در قالب زیبا و شکیل هنر به جامعه هنرمند و هنر دوستان جهان عرضه نماید.

او گفت: برگزاری این جشنواره فرصت مغتنمی است برای تحقق بخشی از آرمان‌هایمان در حوزه موسیقی محلی تا مسیر را بیش از پیش برای پیمودن ایستگاه‌های ترقی و تعالی در استان و شهرستان فراهم سازیم. 

اسماعیل زاده گفت : اکنون که با توفیق الهی و مشارکت فعال هنرمندان استان، جشنواره استانی موسیقی مقامی با رویکرد تولید آثار فاخر و مضامین عالی و بهره گیری از آموزه‌های والا، درحال برگزاری است از هنرمندان استانی برای خلق آثار ارزشمند و ماندگار دعوت شده است، از دست اندرکاران این رویداد هنری تقدیر و تشکر می‌نمایم. 

گفتنی است؛ سومین جشنواره موسیقی مقامی «تارآوا» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی خراسان شمالی و موسسه فرهنگی و هنری مزگین اردیبهشت ماه امسال به میزبانی شهرستان شیروان برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.