در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کاهش قیمت خیار در بازار/ کمبودی در عرضه سیب و پرتقال شب عید نداریم

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره‌بار گفت: با توجه به ذخیره‌سازی مناسب سیب و پرتقال در سردخانه، کمبودی در عرضه میوه شب عید نداریم.

اصغر یاوری رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از کاهش قیمت سیب و پرتقال خبر داد و گفت: هم اکنون قیمت هر کیلو سیب درختی در میدان مرکزی ۷ تا ۱۵ هزار تومان، پرتقال شمال ۱۰ تا ۱۳ هزار تومان و پرتقال ناول جنوب ۱۸ تا ۲۲ هزار تومان است.

وی افزود: با توجه به پایان فصل نارنگی شمال و سرمازدگی نارنگی فسا و کازرون، قیمت در بازار همچنان بالاست.

یاوری قیمت کنونی هر کیلو نارنگی بندری از میدان مرکزی را ۲۵ تا ۳۵ هزار تومان و نارنگی تخم‌پاکستانی ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان اعلام کرد.

این مقام مسئول از افزایش قیمت موز در بازار خبر داد و گفت: با ترخیص موز‌های وارداتی طی روز‌های آینده قیمت موز به کمتر از ۳۰ هزار تومان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در تامین سیب و پرتقال شب عید نداریم، بیان کرد: با توجه به ذخیره سازی مناسب سیب و پرتقال در انبارها، مشکلی در عرضه نداریم و تنها توزیع قطره چکانی پرتقال از سوی سورتینگ داران منجر به التهاب قیمت در بازار شد.

یاوری در پایان از کاهش قیمت خیار در بازار خبر داد و گفت: با گرمای هوا و رسیدن بوته و افزایش عرضه خیار از ورامین، گرمسار، جیرفت و اصفهان قیمت این محصول در بازار کاهش یافته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: قیمت میوه ، قیمت موز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار