آلومینیوم اراک تا پایان سال ۹۹ چند بازی دارد؟

برنامه دیدار‌های تیم فوتبال آلومینیوم اراک تا پایان سال را در این خبر بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آلومینیوم اراک که از لیگ دسته یک تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر با رسول خطیبی سرمربی همراه بود و تا رده ششم جدول پیش آمد و به عنوان پدیده این فصل بازی‌های لیگ برتر مطرح شد نیم فصل دوم را با مربیگری محمود خرمزی دستیار خطیبی ادامه می‌دهد.

نماینده لیگ برتر فوتبال استان مرکزی شنبه ۱۶ اسفند ۹۹ در هفته هفدهم لیگ برتر ساعت ۱۵:۳۰، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود.

آلومینیوم سازان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ساعت ۱۵، جمعه ۲۲ اسفند ۹۹ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک میزبان هوادار تهران خواهد بود.

آلو مینیوم اراک آخرین دیدارش در سال ۹۹ را در هفته هجدهم لیگ برتر ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان میهمان مس رفسنجان است.

نماینده لیگ برتر فوتبال استان مرکزی این هفته یازدهم اسفندماه در اولین بازی اش در نیم فصل دوم لیگ یازدهم اسفند دوشنبه در قائم شهر با نساجی مازندران رودر رو شد و با نتیجه تساوی از این گود مسابقه بیرون آمد.

آلومینیوم سازان با یک امتیاز این بازی ۲۳ امتیازی شدند و با یک پله صعود در رده پنجم جدول لیگ برتر جای گرفتند و و نشان دادند که با رفتن خطیبی انگیزه تیم برای رشد پابرجاست.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.