آغاز ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه خیر ساز در کرمان

کلنگ احداث مدرسه ۱۲ کلاسه خیر ساز با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به همت یکی از بانک‌ها در روستای سعیدی کرمان به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اسماعیل الله گانی، مدیر عامل بانک رفاه کارگران کشور در آیین کلنگ زنی احداث مدرسه ۱۲ کلاسه خیر ساز به همت بانک رفاه در روستای سعیدی کرمان از تکمیل ۲۱ مدرسه در سراسر کشور به همت بانک رفاه کارگران خبر داد و گفت: ۱۰ پروژه آموزشی دیگر نیز به همت بانک رفاه کارگران در کشور در حال احداث است که تا ابتدای سال تحصیلی آینده تکمیل خواهد شد.

او عنوان کرد: باعث افتخار است برای انجام مسئولیت اجتماعی، سی و دومین مدرسه بانک رفاه کارگران را در دیار کریمان، زادگاه سردار سلیمانی احداث کنیم.

الله گانی بیان کرد: مجتمع آموزشی ۱۲ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با زیر بنای هزار و ۳۲۵ متر مربع در روستای سعیدی کرمان با استفاده از اعتبارات بانک رفاه کارگران به مدت یک سال احداث خواهد شد.

محمدرضا پور ابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این  آیین، گفت: مردم  منطقه سعیدی سال‌ها با فقر و محرومیت دست و پنجه نرم می‌کنند و تلاش شده  است در حد وسع کمک‌هایی انجام شود.

او تامین فضای آموزشی در مناطق حاشیه‌ای شهر کرمان را یکی اولویت‌های مردم دانست و افزود: با هماهنگی آموزش و پرورش و براساس توافق انجام شده با بانک رفاه، قرار شده است در محروم‌ترین مناطق استان مدرسه سازی انجام شود.

پورابراهیمی ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل بانک رفاه در استان کرمان به موضوع ماده ۵۶ اشاره کرد و بیان داشت:  قرار است اعتباراتی به منظور مدرسه سازی و اشتغال اختصاص پیدا کند که جا دارد از بانک رفاه به دلیل انجام امور خیرخواهانه و اقدامات در شرایط دشوار کنونی تشکر کنم.

او گفت: اقداماتی که در زمینه محرومیت زدایی در استان کرمان در حال انجام هست با هماهنگی سازمان بسیج است.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار