همزمان با روز درختکاری صورت گرفت:

کاشت نهال به نام شهدای هسته‌ای در منطقه ۱۳

به مناسبت گرامیداشت روز درختکاری طی مراسمی با حضور مسئولان منطقه ۱۳و پدر شهید احمدی روشن، چندین اصله نهال با شعار «همه با هم جهاد برای حفاظت از منابع طبیعی» در مدرسه شهدای هسته‌ای کاشته شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت گرامیداشت هفته درختکاری و با هدف زنده نگه داشتن یاد ونام شهدای هسته‌ای کشورمان، آئین کاشت نهال با حضور شهردار منطقه، رئیس آموزش و پرورش، پدرخانواده شهید احمدی روشن، معاون امور اجتماعی و فرهنگی، شهردار ناحیه سه، رابط شورایاری‌های منطقه در مدرسه شهدای هسته‌ای ناحیه ۳ منطقه ۱۳ برگزار شد.
مجتبی شکری، شهردار منطقه در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد ونام شهدای هسته‌ای کشورمان گفت: نقش ویژه شهدا و خانواده‌های آن‌ها در حفظ و پایداری اصول انقلاب و فضای ایثارگری بسیار حائز اهمیت است، چرا که شهدا صاحبان اصلی و باغبانان این انقلاب هستند.
او افزود: نهال این انقلاب ۴۲ سال پیش با خون پاک آن‌ها آبیاری شده و امروز به درختی تنومند تبدیل شده و همه ما، فرزندان و نسل‌های آتی در سایه این درخت تنومند آسایش خواهند داشت.
شهردار منطقه ادامه داد: شهدا همیشه بر گردن ما حق دارند و با انجام وظیفه و خدمت شبانه‌روزی باید این حق را ادا کرد.
شکری یاد آور شد: برنامه ریزی خوبی با تعامل و همکاری شهرداری و آموزش و پرورش در زمینه تبدیل فضای مدارس به کانون‌های فرهنگی محله صورت گرفته که از خدمات آن شهروندان محلات برخوردار خواهند شد.
سخنرانی پدر شهید احمدی روشن در خصوص لزوم ادامه دادن راه شهدا، تقدیر شهردار منطقه از پدر شهید احمدی روشن و اجرای سرود از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار