شهروندان بوشهری منازل مبله غیرمجاز را به پلیس اطلاع دهند

پلیس بوشهر از شهروندان خواست هر گونه اطلاعی درباره فعالیت منازل مبله غیرمجاز در شهرستان‌های استان دارند، اطلاع دهند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان بوههر گفت: به منظور پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم، و برخورد با منازل مبله بدون مجوز از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اطلاعی در خصوص فعالیت منازل مبله غیرمجاز در شهرستان‌های استان دارند با ارسال پیامک به شماره تلفن ۰۹۹۰۲۰۹۴۵۹۹ و یا تماس با شماره ۱۱۰ و ۱۹۷، اطلاع دهند.

سرهنگ محسن خورشیدی افزود: با توجه به نزدیک شدن تعطیلات نوروز و مسافرپذیر بودن استان بوشهر، و به علت اینکه منازل مبله غیر مجاز قابل شناسایی و نظارت سازمان‌های متولی نیستند، این مکان‌ها می‌تواند محل امنی برای اسکان مجرمان باشند.

او با اشاره به اینکه منازل مبله غیرمجاز مشکلات بهداشتی، امنیتی، اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی به دنبال دارند، هشدار داد: کسانی که بدون گرفتن مجوز از مراجع ذیصلاح، منازل مبله اجاره می‌دهند و در این خصوص تبلیغ می‌کنند، تحت تعقیب قضائی قرار خواهند گرفت.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان بوههر با بیان اینکه در بعضی از منازل مبله جرائم امنیتی و یا منافی اخلاق و عفت عمومی رخ می‌دهد، عنوان کرد: بر اساس پرونده‌های قضائی تشکیل شده، در برخی از این منازل اموال مسافران و مستاجران به سرقت می‌رود و یا با نصب دوربین مدار بسته مخفی از حریم خصوصی آن‌ها تصویربرداری می‌شود و سپس مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

خورشیدی، با هشدار به هموطنان برای پرهیز از اجاره این گونه منازل، اعلام کرد: افرادی که منازل مبله به مسافران نوروزی اجاره می‌دهند به علت سرپیچی از مصوبه ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، با آن‌ها طبق مقررات و ضوابط برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.