محمدرحیمی از برگزاری هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن استان ایلام همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ رضا محمدرحیمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: بر اساس برنامه زمانبندی، چهاردهم اسفند ماه به عنوان زمان برگزاری هفتمین دوره انتخابات اعضای هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی معدن سراسر کشور تعیین شد و بر این اساس پس از طی فرایند لازم و پس از فراخوان ثبت نام و تایید هیئت اجرایی برگزاری انتخابات با نظارت کامل سازمان و تعیین هیات اجرایی، انتخابات در زمان مقرر با موفقیت و در فضایی بسیار آرام، سالم و رقابتی بارعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاریست.

او با اشاره به ترکیب اعضای سازمان نظام مهندسی معدن در استان ایلام افزود: ۲ نفر در رشته معدن، یک نفر در رشته زمین‌شناسی، یک نفر در رشته نقشه‌برداری اعضای این نهاد غیردولتی را تشکیل می‌دهند.

محمدرحیمی اضافه کرد: کل نامزد‌های انتخاباتی سازمان نظام مهندسی معدن استان در گروه‌های چندگانه، ۱۱ نفر بودند که به ترتیب،۵ نفر در رشته معدن، ۳ نفر در رشته زمین شناسی و۳ نفر هم در رشته نقشه برداری کاندید شدند.

او یادآوری شد: به دلیل نبود نامزد انتخاباتی رشته متالورژی در استان، طبق دستورالعمل و نظام نامه انتخاباتی، بین نفر سوم رشته معدن و نفر دوم رشته زمین شناسی، هر نامزدی که موفق به اخذ بیشترین آرا شود، به جای نماینده رشته متالورژی انتخاب می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از شمارش آرا بعد ازپایان انتخابات درساعت ۱۶عصر امروز خبرداد.

گفتنی است انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن هر ۳ سال یک‌بار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.