نقش پررنگ جایگاه اخلاق CSR در فعالیت های تولیدی و اقتصادی

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت تعاون گفت: اخلاق CSR در فعالیت های تولیدی- خدماتی بنگاه های تجاری اقتصادی جایگاه ویژه ای دارد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا پناه معاون  توسعه و مدیریت منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم اجلاس مسئولیت پذیری با بیان اینکه  این رویداد ملی در سال جهش تولید در راستای رونق و جهش تولید برگزار شده است گفت: این اجلاس به منظور ارتقاء سطح برنامه های اقتصادی با رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی و در راستای تحقق اهداف توسعه پایدار و تاکید بر نقش ژئوپلیتیک و راهبردی ایران با هدف هم افزایی ملی و افزایش احساس مسئولیت اجتماعی در برابر جامعه ،  هرسال برگزار می شود .

پناه با اشاره به  جایگاه اخلاق CSR در فعالیت های تولیدی- خدماتی بنگاه های تجاری اقتصادی  تصریح کرد: مسئولیت سازمان ها نسبت به جامعه و عامه مردم فراتر از ارائه خدمات و تهیه کالا است.

او  با بیان اینکه سازمان ها و شرکت ها باید این مسئولیت را حس کنند که مشکلات جامعه بخشی از مشکلات آنان به شمار می آید و باید نسبت به حل و فصل آنها همت کنند  افزود: کشتیرانی  جمهوری اسلامی ایران در راستای حفظ مسئولیت پذیری امروز توانست تندیس این اجلاس را دریافت کند.

پناه  با بیان اینکه توانمندسازی سازمان‌ها و شرکت‌ها در زمینه مسئولیت اجتماعی، بررسی جایگاه اخلاق CSR در فعالیت‌های تولیدی – خدماتی بنگاه‌های تجاری اقتصادی، ارتقاء سطح مشارکت سازمان‌ها و شرکت‌ها در حوزه‌های بین رشته‌ای از جمله اهداف این مراسم است گفت: نهادینه سازی مفهوم مسئولیت اجتماعی در اقتصاد ایران و ارتقاء جایگاه اخلاق کسب و کار و مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت‌ها و سازمان‌ها از  دیگر مزایای این مراسم است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حمل و نقل ، بندر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار