ملکی خبر داد؛

سقوط فرد ۵۰ ساله به داخل چاه قدیمی

سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره سقوط یک فرد ۵۰ ساله به داخل چاه یک ساختمان مسکونی در خیابان جمهوری، توضیحاتی داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت ۱۳:۱۱ دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه تخریب چاه و گرفتار شدن فرد به آدرس خیابان جمهوری بعد از خیابان باغ سپه سالار، کوچه مراغه‌ای به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: سه ایستگاه آتش نشانی به همراه جرثقیل سه تن، عوامل شهرداری و عوامل اداره آب به محل رفتند. محل حادثه یک ساختمان مسکونی سه طبقه ۱۰ واحدی بود که به گفته اهالی در قسمت حیاط یک چاه قدیمی به عمق ۲۰ متر که استفاده هم نمی‌شده به یکباره دهانه‌های چاه تخریب می‌شود و گودالی به وسعت ۲ متر در ۲ متر ایجاد شده و تقریبا این چاه تخریب می‌شود.

ملکی گفت:یک آقای حدودا ۵۰ ساله به انتهای چاه سقوط می‌کند و گرفتار می‌شود. هر لحظه چاه با ریزش‌هایی مواجه بود و آتش نشانان در حین ایمن سازی عملیات را آغاز کردند و در یک عملیات بسیار حساس که واقعا خارج شدن کسی از چاه به معجزه شبیه بود و بعد از ۵ ساعت عملیات بدون وقفه توانستند این فرد را زنده خارج کنند و با آسیب دیدگی کم تحویل عوامل اورژانس رسید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود:عملیات به پایان رسید و نیرو‌ها مشغول ایمن سازی محل هستند.

انتهای پیام /

برچسب ها: سقوط در پ ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار