نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

رونق تولید ملی غرور آفرین است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بازدید از مجموعه تولیدی _ صنعتی کاشی تبریز گفت:با دیدن این مجموعه صنعتی مدرن احساس غرور کردم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام و المسلیمن سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با حضور در مجموعه تولیدی_صنعتی کاشی تبریز با مسئولان و کادرفنی آن دیدار و گفتگو کرد.

او سپس در جمع تعدادی از صنعتگران شهرک صنعتی عالی نسب حاضر شد.

در این نشست صاحبان صنعت و سرمایه از مشکلات مجموعه‌های خود در تامین مواد اولیه، عدم ثبات بازار ارز، نرخ‌های بالای تسهیلات بانکی و موانع گمرکی واردات و صادرات کالا سخن گفتند.

نماینده ولی فقیه در استان بعداز استماع این صحبت با تاکید بر توجه مسئولان اقتصادی و بانکی به الزامات اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری گفت:براساس راهبرد‌های اقتصادی کشور بانک‌ها در راستای حمایت از تولید ایرانی و صاحبان صنعت باید وارد میدان عمل شوند و با تسهیلات کم بهره تولیدکنندگان را در تامین نقدینگی همراهی کنند.

حجت الاسلام و المسلیمن سید محمدعلی آل هاشم با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور ناشی از تحریم‌ها و کم کاری مسئولان اقتصادی دولت بوده است گفت:نمیتوان همه مشکلات را به تحریم‌ها گره زد،عدم توجه به راهبرد‌های اقتصاد مقاومتی و نبود حمایت از تولیدکنندگان داخلی مشکلات بزرگ اقتصادی را به وجود آورده است.

اوبا تاکید بر برگزاری نشست‌های تخصصی برای رفع مشکلات صنعتگران استان گفت:آمادگی دارم به همراه آقای استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در راستای رفع موانع تولید و مشکلات مجموعه‌های صنعتی پیگیری‌های لازم را از دستگاه‌های ذی ربط در تهران داشته باشم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار