تجلیل از برگزیدگان اولین جشنواره محصولات فرهنگی

برگزیدگان نخستین جشنواره محصولات فرهنگی در ارومیه معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، در مراسمی که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسوولان و فعالان حوزه فرهنگی ترتیب یافت، با رای هیات داوران در بخش "هدایای فرهنگی با موضوع سررسید"، امیر بیرامی از ارومیه مقام نخست را به خود اختصاص داد و آنیتا بانور از مهاباد و سیداحمد حسینی مقدم از ارومیه به ترتیب دوم و سوم شدند.
"در بخش اسباب بازی وعروسک" نیز زلیخا بدری از ارومیه رتبه نخست را کسب کرد، بابک مومنی مقام دوم و صدیقه صادقی هم رتبه سوم این بخش را کسب کردند.

ناصر خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در آغاز این مراسم اظهار داشت: تولیدات فرهنگی ما ضعیف است و باید تلاش شود در زمینه فرهنگی محصولات ارزشمندی تولید شود تا در آینده جامعه از این محصولات بهره‌مند شود.

او با بیان اینکه دانایی و توانایی ۲ مقوله مهم در اسلام است افزود: توانایی به زبان امروز تبدیل دانش به ثروت است که متاسفانه بسیاری از اوقات نتوانسته ایم دانش را به ثروت تبدیل کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی  ادامه داد: در نخستین جشنواره کالا‌های فرهنگی آذربایجان غربی ۱۱۴ اثر  در دو بخش "عروسک واسباب بازی" و " کالا‌های فرهنگی و سررسید" طی روز‌های دوازدهم و سیزدهم اسفندماه توسط داوران بررسی شد.

انتهای پیام/گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.