مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی خبرداد؛

افتتاح چندین طرح آبخیزداری درهفته منابع طبیعی در آذربایجان شرقی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی از افتتاح طرح‌های آبخیزداری در ۹ شهرستان این استان در هفته منابع طبیعی و آبخیزداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،رحیم مهردادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی  گفت:طرح‌های آبخیزداری که در استان به بهره برداری می‌رسد با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان خواهد بود.

اوافزود:هر سال ۱۵ تا ۲۱ اسفند هفته منابع طبیعی و آبخیزداری نامگذاری شده است که امسال نیز این هفته با شعار «همه با هم جهاد برای حفاظت و صیانت منابع طبیعی» برگزار می‌شود.

او ادامه داد:در اولین روز از هفته منابع طبیعی در محوطه مصلی امام خمینی(ره)تبریز، غرس نهال توسط حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی صورت می‌گیرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی همچنین از توزیع نهال به صورت رایگان در استان با همکاری شهرداری تبریز خبر داد.

مهردادی گفت:از دیگر برنامه‌های هفته منابع طبیعی در استان، نشست تخصصی با فعالان رسانه‌ای محیط زیست و انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه تبریز، پارک علم و فناوری استان و مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار